Аб гэтым ён заявіў у час пасяджэння ў Мінгарвыканкаме.
Стыхійныя паркоўкі аўтатранспарту ў горадзе набылі масавы характар і сталі адчувальнай праблемай. Аўтаўладальнікі паркуюць свае машыны, дзе давядзецца, тым самым звужаючы праезную частку. Гэта іншым разам ускладняе рух, перашкаджае праезду спецмашын у экстранных сітуацыях, напрыклад пажарных і хуткай медыцынскай дапамогі.
— Яшчэ 20–25 гадоў таму ўсе хацелі ставіць машыны ў гаражы. Цяпер большасць ставіць іх каля дома». Паводле словаў прэм’«Усе двары ператварыліся ў стыхійныя паркоўкі. Асабліва ў старых дварах не толькі не праехаць, прайсці немагчыма ўвечары, усё застаўлена машынамі, — адзначыў Міхаіл Мясніковіч.
— Таму там, дзе не належыць, транспарт стаяць не павінен. Там павінны быць адпаведныя знакі, павінна дзейнічаць сістэма штрафаў.Але для гэтага вы павінны прапанаваць альтэрнатыўныя варыянты — новыя стаянкі або знайсці нейкія іншыя рашэнні». Гарадскія ўлады сумесна з зацікаўленымі дзяржорганамі павінны знайсці аптымальнае выйсце з існуючай сітуацыі.
Такім выйсцем можа стаць стварэнне часовых парковак, заявіў старшыня Мінгарвыканкама Мікалай Ладуцька. «Аднак для гэтага трэба прымаць рашэнне, каб былі нарматыўныя магчымасці для будаўніцтва часовых парковачных месц у зоне дзейных інжынерных камунікацый, — сказаў ён. — Гэта дасць магчымасць, паводле нашых падлікаў, павялічыць колькасць часовых парковачных месц у Мінску да 300 тыс.»