Беларусь сёньня —найбуйнейшы апэратар тралейбуснага руху ў сьвеце. Адмаўляцца ад гэтага віду транспарту ў краіне пакуль не намераныя — наадварот, усяляк мадэрнізуюць экалягічныя, а цяпер яшчэ й эканамічныя машыны. На новай мадэлі спажываньне электраэнэргіі скарочанае ўдвая.
Тралейбус сам падтрымлівае камфортную для пасажыраў тэмпэратуру ў салёне, паведамляе пра непаладкі ў дыспэтчарскі пункт, падумалі канструктары і пра зручнасьць для людзей з абмежаванымі магчымасьцямі.
Кіраўніцтва прадпрыемства запэўнівае — новую мадэль тралейбуса менчукі змогуць убачыць ужо на сёлетнім сьвяце гораду, а паспрабаваць у дзеяньні — улетку наступнага году.
№ 48 «ДС Сухараво — ДС Кунцаўшчына» (вул. Лабанка, вул. Шаранговіча, вул. Гарэцкага, вул. Лабанка, вул. Кунцаўшчына);
№ 52 «ДС Малінаўка‑4 — ДС Кунцаўшчына» (вул. Ясеніна, вул. Рафіева, вул. Гарэцкага, вул. Лабанка, вул. Кунцаўшчына).
Гэтыя вугорскія аўтобусы ад’езьдзілі ў нашай сталіцы роўна 40 гадоў. Апошні аўтобус праедзе па сталічных вуліцах 4 верасьня.