Летась двое берасцейцаў прыдумалі, як выкарыстоўваць ровар для размяшчэння рэкламы.
Іх вынаходніцтва перамагло ў конкурсе бізнэс-ідэй у Лондане.
Сутнасць у тым, што на колах ровара ўсталёўваецца адмысловая прылада, якая падчас руху стварае карцінку з лагатыпам кампаніі. У мінакоў на вуліцах такая рэклама выклівае эфект «ваў», сцвярджаюць вынаходнікі.
Сёлета Арцём Ставенка і Кірыл Чыкеюк прывезлі сваю ідэю на радзіму.
Хлопцы адкрытыя да супрацоўніцтва з беларускімі прадпрыемствамі. А асаблівую надзею ўскладаюць на Чэмпіянат свету па хакеі ў Мінску.
Прэс-сакратар Міністэрства замежных спраў Андрэй Савіных, які прысутнічаў на прэзентацыі, лічыць праект практычным і запатрабаваным. І гатовы параіць хлопцам кантакты беларускіх вытворцаў друкаваных плат:
«Ужо падчас прэзентацыі я ўявіў, як па нашай веладарожцы ездзяць дзясяткі і нават сотні веласіпедаў, якія рэкламуюць Чэмпіянат свету ці любое іншае грамадскае ці дзяржаўнае пачынанне».