Арганізатары Фестывалю AD.NAK! заклікаюць зруйнаваць старажытную беларускую традыцыю рабіць усё ў апошні момант! Завяршэнне прыёму працаў на Фестываль «Аднак!» — ужо 1 чэрвеня.
Удзел у Шостым фестывалі, як і ў мінулыя гады, бясплатны. Да ўдзелу ў фестывальных намінацыях запрашаюцца аўтары рэалізаваных беларускамоўных рэкламных і камунікацыйных праектаў, якія не ўдзельнічалі ў фестывалях мінулых гадоў.
Адметнасці і цікавосткі Фестывалю
Сярод новых намінацый, на якія варта звярнуць увагу ўдзельніку AD.NAK!-2015, — «Маркетынгавая эфектыўнасць», «Інавацыі» і «Мабільная рэклама».
А сярод новых паднамінацый можна адзначыць:
— C-12. Product design (дызайн прадметаў інтэр’еру, музычных інструментаў, упрыгожанняў, цацак, гаджэтаў і г.д.) намінацыі «Графічны і камунікацыйны дызайн»;
— G-6. Interactive applications у намінацыі «Інтэрактыўная рэклама і дызайн»;
— N-4. Digital намінацыі «Сацыяльная рэклама».
Таксама арганізатары вырашылі вярнуць «Конкурс нерэалізаваных праектаў», у якім могуць узяць удзел крэатыўныя і неардынарныя праекты, не прынятыя кліентам або створаныя для няіснага брэнду.
Партнёр фестывалю, кампанія Universal Press, запрашае прафесійных дызайнераў і ілюстратараў, студэнтаў профільных навучальных установаў узяць удзел у конкурсе «Вольны друк на Elevate». У межах конкурсу ўдзельнікам трэба прапанаваць дызайн сучасных беларускіх прынтоў на адзенне. А менавіта распрацаваць новыя беларускія сімвалы, патэрны і арнаменты для брэнду гарадскога адзення Elevate.
Далучыцца да фестывальнага конкурсу «Каша сувораўская» можа ЛЮБЫ назіральны і неабыякавы чалавек! Каб паўдзельнічаць у ім, трэба даслаць фота з прыкладамі непрафесійнай рэкламы, што ігнаруе факты беларускай гісторыі і традыцыі айчыннай культуры.
Таксама 28 мая ў 19.00, у культурнай прасторы Studio67 (г. Мінск, пр. Партызанскі, 2А, 2 паверх) адбудзецца паказ найлепшых беларускамоўных рэкламных відэаролікаў за ўсю гісторыю існавання Фестывалю.
Уваход вольны! Каб стаць удзельнікам відэапаказу, дастаткованаціснуць пімпачку «Пайду» ў фэйсбуку.
Як узяць удзел у Фестывалі?
У гэтым годзе на сайце Шостага фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! падача работ для удзельнікаў зробленая максімальна проста і зручна.
Для падачы работы неабходна зарэгістравацца. Пасля гэтага ўдзельнік мае на сайце Фестывалю прыватны кабінет, у якім бачны спіс пададзеных работ і іх статус.
Форма рэгістрацыі работы таксама вельмі простая. Выбіраеценамінацыю і паднамінацыю або конкурс, у якія хацелі б падаць сваю работу. У большасць намінацыяў прапануецца падаваць работы у адным з некалькіх варыянтаў. Каб лягчэй і хутчэй аформіць работу, у некаторых варыянтах удзельнікам прапануюцца гатовыя ўзоры, па якіх трэба іх афармляць.
Удзел у Фестывалі, як заўсёды, бясплатны!
Генеральны партнёр AD.NAK! у гэтым годзе — кампанія velcom.
Афіцыйныя партнёры: Група кампаній «А-100», Студыя брэндынгу On Foot, Interactive brand studio HA, Universal Press®, піва фестывалю — «Піўзавод Аліварыя», частка Carlsberg Group.
Усе падрабязнасці пра Фестываль, намінацыі і ўмовы ўдзелу ў воркшопах шукайце ў адпаведных раздзелах сайта Фестывалю Adnak.by. Па дадатковую інфармацыю звяртайцеся па тэлефонах: +375 29 177-0121, 29 755-1434 (Сяргей Скараход), e-mail: [email protected].