Кампанія MediaCube Network нядаўна заявіла пра тое, што яны сталі першымі і адзінымі партнёрамі Google ў Беларусі. 26 кастрычніка яна сабрала блогераў, прадстаўнікоў СМІ і брэндаў, якія карыстаюцца сэрвісам YouTube.

На сустрэчу прыйшло каля 70 блогераў і прадстаўнікоў брэндаў.

На сустрэчу прыйшло каля 70 блогераў і прадстаўнікоў брэндаў.

Задача MediaCube Network — аб'яднаць максімальную колькасць блогераў на тэрыторыі Беларусі, спрасціць атрыманне грошай ад манетызацыі іх акаўнтаў і абараняць аўтарскія правы партнёраў іх сеткі.

Кампанія правяла аналіз рынку рэкламы ў Беларусі. Каля 70% рэкламы ў Беларусі цяпер прыходзіцца на інтэрнэт. YouTube па папулярнасці ў Беларусі знаходзіцца на трэцім месцы, а доля аўдыторыі складае 27% ад усіх карыстальнікаў байнэта. 

MediaCube Network падлічыла, што тэлебачанне сёлета атрымае нашмат менш рэкламы, таму страты БТ будуць складаць каля 20 млн даляраў.

Каманда MediaCube Network

Каманда MediaCube Network

Таксама на канферэнцыі прысутнічала бізнэс-менеджар Google Наталля Каробка.

«Кампанія Google на працягу некалькіх год шукала партнёраў у Беларусі, цяпер жа мы будзем дзейнічаць. Мы будзем імкнуцца аб'ядноўваць карыстальнікаў YouTube — як блогераў, так і брэндаў».

На канфэрэнцыі прагучала і пытанне беларускай мовы на YouTube.

«Мы займаемся гэтым пытаннем. Мы не хочам каб гэта выглядала прымітыўна, проста пераклад кнопачак. Мы шукаем патрэбныя словы і сэнсы, гэтым займаюцца нашыя спецыялісты». 

Сама кампанія MediaCube Network таксама заявіла, што будзе максімальна больш рабіць розных мерапрыемстваў для «ютубераў».

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?