Гэта перакрыцце — першы этап работ на Мельнікайце. Пакуль яно наўрад ці прынясе сур'ёзныя нязручнасці жыхарам горада.
— Зараз закрываюць толькі невялікі ўчастак вуліцы Мельнікайце, — растлумачыў TUT.BY намеснік начальніка ДАІ Мінска Андрэй Зыранаў. — Цяжкасці з пад'ездам і паркоўкай узнікнуць у наведвальнікаў Нацыянальнай школы прыгажосці, адміністрацыі Цэнтральнага раёна Мінска і жыхароў некалькіх размешчаных у квартале Мельнікайце — Танка дамоў.
Ілюстрацыя: Антон Дзявятаў, TUT.BY
Пад'езд да дамоў, размешчаных па Мельнікайце, арганізаваны праз двары з боку вуліцы Танка. З усіх бакоў закрыты ўчастак будзе пазначаны інфармацыйнымі шчытамі са схемамі аб'езду і паркоўкі.
— На праезнай частцы вуліцы Мельнікайце, ад Пераможцаў да закрытага ўчастка, будзе дазволена паркоўка ў першым шэрагу. Машына-месцы будуць пазначаныя адпаведнай разметкай, — паведамілі ў ДАІ.
Сачыць за дарожнай сітуацыяй і трафікам у раёне закрытага ўчастка Мельнікайце Мінгарвыканкам даручыў Дырэкцыі па будаўніцтве Мінскага метрапалітэна і «Менскінжыпраекту»: прадстаўнікі гэтых арганізацый павінны маніторыць абстаноўку і ўносіць прапановы па яе паляпшэнні ў ДАІ.
— У выпадку неабходнасці мы гатовы аператыўна рэагаваць і вырашаць якія ўзнікаюць праблемы, — запэўніў Андрэй Зыранаў.
Нагадаем, у Мінску вядзецца праектаванне і будаўніцтва першага ўчастка трэцяй лініі метро, якая ўключае сем станцый. Ужо пачаты будаўнічыя працы па першым пускавым комплексе, у склад якога ўваходзяць чатыры станцыі метрапалітэна, інжынерны корпус і будынак персаналу.
Даўжыня першага ўчастка складзе каля 4,3 км. Лінія пройдзе праз цэнтр горада, і будзе збудаваны «транспартны трохкутнік» — пасадачныя вузлы «Фрунзенская» / «Юбілейная плошча», «Плошча Леніна» / «Вакзальная» дададуцца да вузла «Купалаўская» / «Кастрычніцкая плошча». Вядуцца работы па будаўніцтве двух станцый метрапалітэна — «Кавальская слабада» і «Вакзальная», затым будуць пабудаваны станцыі «Юбілейная» і «Клары Цэткін» (або «Плошча Багушэвіча»). Запланаваныя тэрміны ўводу — канец 2018 — пачатак 2019 года.