Расійскі лаўкостэр «Победа» (даччыная кампанія «Аэрафлота») заявіў, што першы замежны рэйс здзяйсняе 19 снежня па маршруце Масква — Браціслава. Хоць планы ў кампаніі былі на Мінск.
М. Стулов / Ведомости
«Але, на жаль, па жаданні самога аэрапорта або базавага перавозчыка нам не толькі не далі слотаў, але і прапанавалі практычна загараджальныя тарыфы на абслугоўванне. У нас мінімальны кошт квітка ніжэй, чым прапанаваны тарыф аэрапорта за абслугоўванне аднаго пасажыра», - казаў прадстаўнік «Пабеды» расійскаму выданню «Ведомости».
Прадстаўнік Нацыянальнага аэрапорта «Мінск» Аляксандр Караблікаў сказаў, што нічога не ведае пра перамовы паміж аэрапортам і «Победой». «Белавія» таксама сцвярджае, што не мае дачынення да сітуацыі.
«Авіякампанія не мае паўнамоцтваў, каб даваць альбо не даваць дазвол на палёты. Усе пытанні трэба накіроўваць у дэпартамент па авіяцыі», — адказалі ў прэс-службе кампаніі.
Высветлілася, што дакументы ад расійскага лаўкостэра толькі-толькі трапілі ў Дэпартамент па авіяцыі.
«Для таго, каб дазволіць ці не дазволіць выконваць палёты, да нас павінен прыйсці цэлы пакет дакументаў на акрэдытацыю ў якасці авіякампаніі, якую прапанавалі да выканання рэйсаў авіяцыйныя ўлады Расіі, - распавёў tut.by дырэктар дэпартамента Уладзімір Косцін. - У дэпартамент дакументы прыйшлі толькі ўчора ўвечары, мы не паспелі іх яшчэ нават пачаць разглядаць».
У канцы кастрычніка Расавіяцыя сцвярджала, што «Победа» будзе лётаць з Масквы ў Мінск па два разы на дзень. Чакалася высокая загружанасць рэйсаў.
Сёння з Мінска ў Маскву лятаюць толькі «Белавія» (7 разоў на дзень) і «Аэрафлот» (5 разоў на дзень). Прычым кошты ў беларускай авіякампаніі ніжэйшыя.
Цяпер «Победа» рыхтуе ліст у Мінтранс з просьбай дапамагчы ў арганізацыі рэйсаў у Мінск.