Рэзкі рост колькасці людзей, якія купляюць кніжкі-размалёўкі для дарослых, пагражае стварыць глабальны дэфіцыт якасных каляровых алоўкаў. Пра гэта піша Лента.ру са спасылкай на Independent.

flickr.com

flickr.com

Як паведаміла выданне, найбуйнейшы ў свеце вытворца драўляных алоўкаў Faber-Castell адзначае «двухзначны рост» продажаў. Нямецкаму заводу холдынгу прыйшлося павялічваць інтэнсіўнасць працы, каб паспяваць за попытам.

«У цяперашні час мы павялічылі колькасць змен на прадпрыемстве Stein ў Баварыі, каб задаволіць глабальныя патрэбнасці ў каляровых алоўках», — заявілі ў кампаніі. Па словах Сандры Супа, прадстаўніцы Faber-Castell, гэтая тэндэнцыя назіраецца па ўсім свеце, ад Амерыкі да Азіі.

Аналагічныя крокі па павелічэнні вытворчасці на фоне высокага попыту прадпрымаюць і іншыя буйныя еўрапейскія вытворцы — Staedtler і Stabilo.

Прадстаўніца Faber-Castell адзначыла, што мода на размалёўкі патрабуе ад вытворцаў задавальняць новыя патрэбы пакупнікоў у больш якасных алоўках і павялічваць разнастайнасць колераў. «Людзей цяпер не задавальняюць простыя наборы з 36 колераў. Мы заўважаем тэндэнцыю росту колькасці людзей, якія аддаюць перавагу вялікім наборам з 72 ці нават 120 колераў», — сказала Супа.

Як патлумачыла газеце Telegraph Джаана Басфард, кнігі-размалёўкі якой прадаюцца па ўсім свеце (было рэалізавана больш за 16 мільёнаў асобнікаў, з іх тры мільёны ў Кітаі), дарослыя стаміліся ад лічбавых тэхналогій, і размалёўванне выклікае ў іх пачуццё настальгіі. Кіраўнік крамы тавараў для дзяцей Меліса Кокс сказала Independent: «Размалёўкі сапраўды добра прадаюцца цяпер. Гэтая тэндэнцыя здзівіла нас, калі мы заўважылі, што дарослыя купляюць іх для сябе».

У кастрычніку 2015 года модную тэндэнцыю да размалёўвання падхапіў часопіс Vogue — выданне анансавала выпуск размалёўкі для дарослых, заснаванай на архіве нумароў. У кнізе будуць апублікаваныя малюнкі бальных і вячэрніх сукенак ад Christian Dior, Balenciaga, Givenchy, Chanel і іншых вядомых брэндаў.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0