Паводле яе слоў, да канца года прадпрыемства зробіць для сталіцы 2 доследныя ўзоры электробуса для абкаткі.
Электробусы дзякуючы адсутнасці выкіду шкодных рэчываў, нізкаму ўзроўню шуму і выкарыстанню чыстых крыніц энергіі лічацца «зялёным транспартам ХХІ стагоддзя». Для зарадкі электробуса не патрабуюцца падлучэння да ліній электраперадачы. На прыпынку грамадскага транспарту усталёўваецца зарадны слуп, ад якога электробус атрымлівае дастатковы аб'ём электрычнасці.
Як патлумачылі на «Белкамунмашы», зараз на прадпрыемстве актыўна вядзецца работа па ўкараненні электробусаў на цэнтральных маршрутах Мінска. «Беларускія электробусы будуць аснашчаны суперкандэнсатарамі (кампанія Xinzhu Corp., Кітай), выдатна зарэкамендавалымі сябе ў ходзе эксплуатацыі на гарадскіх маршрутах у Балгарыі і Кітаі», — адзначылі суразмоўцы. Электробусы абсталююць прыборамі для хуткай зарадкі (не больш за 7 хвілін) на канцавых станцыях.
Плануецца, што да пачатку снежня 2016 года ў Мінску па цэнтральных вуліцах пачнуць курсіраваць два электробусы мадэлі Е433 вытворчасці «Белкамунмаш», а ў першым квартале 2017 года для горада будуць пастаўлены яшчэ 18 адзінак электробусаў.