— Ало.
— Здравствуйте, Александр Григорьевич. Чем могу вам помочь?
— Раскажы што-нібудзь інцерэснае. Што-та скучна. Аб чом в інтэрнэце пішут, што там у ніх? Толька пра пакемонаў не нада, я ужэ в курсе.
— Если не покемоны, то, наверное, только Мотолько.
— Эта тот с фатаграфіямі?
— Да, Александр Григорьевич. Он.
— Настырный парэнь. І што на этат раз?
— Завершилась экспертиза его снимков. Эксперт написал в заключении, что они не обладают качествами творческой новизны.
— Што?
— Не являются качественно новыми, Александр Григорьевич.
— Ты нармальна можэш сказаць?
— Могу, Александр Григорьевич.
— Так гавары! Толька карочэ.
— Если короче, то фотографии Мотольки эксперт признал фигнёй, которую каждый может себе взять и пользоваться.
— Да ты што?
— Да, Александр Григорьевич.
— Інцерэсный этат эксперт мужык… Слушай, а он толька на фатаграфіі дзелает, ілі можэт і на другіе вешчы?
— В каком смысле?
— Ну в смысле можна была бы і на што-нібудзь паінцерэснее эксперцізу сдзелаць. У цебя вот, напрымер, гдзе лічный катэдж на два этажа с гектарам землі?
— Под Заславлем, Александр Григорьевич.
— Ну вот прэдстаўляеш, прыходзіт этат эксперт в Заслауль, смотрыт і патом пішэт, што фігня этат твой катэдж і можна ўсем браць і пользавацца. Красата, а?
— Алекса..
— Ілі вот машына у цебя какая? Вродзе паршэ новый, да?
— Поршэ, Александр Григорьевич.
— Ну вот. Бером мы апяць нашэва эксперта і ўсё. Фігня твой паршэ, беры і пользуйся кто хочэт.
— Но…
— Чэво, страшна? Да не бойся ты, не бойся. Ха-ха-ха!
— Не боюсь, Александр Григорьевич.
— Ладна, спасіба за новасці. Давай.
— До свидания, Александр Григорьевич.
— Пака. Толька целэфончык эксперта не выбрасывай. На всякій случай.