Студэнт зняў пранізлівы рэкламны ролік для Adidas. Брэнд яго праігнараваў, а ён стаў вірусным ВІДЭА
26-гадовы студэнт Eўген Мергер (Eugen Merher) зняў ролік для кампаніі Adidas. Але брэнд яго проста праігнараваў і пакінуў без увагі. Тады Юджын выклаў яго ў інтэрнэт і за два тыдні яго паглядзела каля 2 мільёнаў чалавек.
Сюжэт роліка распавядае пра састарэлага спартоўца-марафонца, які дажывае свой век у доме састарэлых. Пасля ён знаходзіць свой стары трэніровачны абутак і наноў спрабуе перажыць моманты маладосці…
У каментары выданню The Huffington Post Еўген сказаў, што яны спрабавалі атрымаць адказ ад Adidas, але іх запыт быў праігнараваны.
Паблік Марозаў
Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?
Пішыце рэдактару «Нашай Нівы» ў ТГ