Кампанія заявіла ў сваім блогу, што дасць уладальнікам сайтаў інструмент Ad Experience Reports, які дапаможа ім зразумець, якая рэклама лічыцца прымальнай і як вырашыць праблемы з рэкламай, якая не адпавядае стандартам.

Стандарты якасці рэкламы будзе вызначаць «Кааліцыя за лепшую рэкламу», у якую ўвайшлі такія буйныя кампаніі, як Google, Facebook, News Corp., Interactive Advertising Bureau (IAB) і Procter & Gamble. Непрымальнай, у прыватнасці, будзе лічыцца рэклама ў выглядзе вокнаў, што ўсплываюць, дзе аўтаматычна ўключаюцца відэаролікі, а таксама рэкламныя аб'явы з адваротным адлікам часу, адзначае BBC.

У Google разлічваюць на тое, што новая функцыя перашкодзіць росту колькасці карыстальнікаў, якія ў спробе пазбавіцца ад назойлівай рэкламы ўсталёўваюць праграмнае забеспячэнне, якое блакуе наогул усю рэкламу. Google Chrome — самы папулярны інтэрнэт-браўзэр у свеце. Паводле дадзеных StatCounter, у маі яго рынкавая доля складала 54,14%. Другое месца займае Safari (14,26%), далей ідзе UC Browser (8,4%).

У апошнія гады папулярнасць інструментаў блакавання інтэрнэт-рэкламы актыўна расце. Па дадзеных IAB, імі карыстаецца каля 26% карыстальнікаў у ЗША.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?