Як паведаміла крыніца РБК, шоу будуць разлічаны на «сямейную і жаночую аўдыторыю». Паводле дадзеных сацсеткі, жанчыны складаюць 62 працэнты ад больш як 70-мільённай аўдыторыі «Аднакласнікаў» і 60 працэнтаў ад карыстальнікаў відэаплатформы сайта.
«Адзін сітком будзе прысвечаны ўзаемаадносінам ў сям'і, другі будзе рамантычным ў стылі фільма «Пакроўскія вароты», таксама запланаваны серыял у стылі «Сэксу ў вялікім горадзе» і рэаліці-шоу пра дыеты і пахуданні», - распавяла крыніца РБК.
У прэс-службе сацыяльнай сеткі пацвердзілі, што вядуць перамовы з вытворцамі серыялаў і тэлеканаламі, назваўшы гэта «лагічным крокам у развіцці відэаплатформы» сацсеткі, дзе «відэа набіраюць больш за 400 мільёнаў праглядаў у суткі».
За год «Аднакласнікі» плануюць выпусціць пілотныя серыі чатырох праектаў.
«Галоўная задача новага праекту — павялічыць колькасць часу, які карыстальнік праводзіць у сацсетцы, - тлумачыць РБК крыніца, знаёмая з ходам рэалізацыі праекта. - Запуск уласных серыялаў павінен павялічыць продаж рэкламы, прынесці выручку ад спонсараў і палепшыць імідж сацсеткі ў вачах патэнцыйных партнёраў».
РБК