Брытанскае падраздзяленне кампаніі Rеnаult абвясціла конкурс, які прапануе яго ўдзельнікам распрануцца да сподняй бялізны за 12 секунд і зняць гэта на відэа.
Конкурс праходзіць у рамках рэкламнай кампаніі новага родстэра Wіnd — Rасе thе Rооf («Абгані дах»), паведамляе Аutоеvоlutіоn. Аўтар самага арыгінальнага роліка атрымае ў якасці прыза рэкламаваны аўтамабіль.

Ідэя рэкламнай кампаніі складаецца ў тым, каб паказаць, як хутка родстэр Wіnd мяняе зімовае «адзенне» на летняе: 12 секунд — гэта час, за які ў навінкі складаецца дах.

Па словах дырэктара па маркетынгу брытанскага прадстаўніцтва Rеnаult Філа Ёрка, арыгінальная рэкламная кампанія павінна прадэманстраваць, што новы Wіnd разлічаны на людзей, якія любяць весялосць — незалежна ад умоў надвор’я.

Прыём відэаработ ад інтэрнэт-карыстальнікаў завершыцца 30 верасня. Пасля гэтага супрацоўнікі кампаніі выберуць самае вясёлае і арыгінальнае відэа, аўтар якога і атрымае новы аўтамабіль.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?