Рэалізацыя гарэлкі ў Беларусі ўстудзені-лютым 2011 года узрасла на 2,6% у параўнанні састудзенем-лютым 2010 года. З кастрычніка 2009 па студзень 2011 года адзначалася скарачэнне рэалізацыі гэтага алкагольнага напою.
Паводле звестак Белстата, продаж гарэлкі склаў 1 млн. 663 тыс. дал, а яе доля ў агульным аб’ёме спажывання алкаголю — 44,3% (у
Доля рэалізацыі алкагольнай прадукцыі ў агульным аб’ёме рознічнага тавараабароту ў
Піва за першыя два месяцы гэтага года прададзена 4 млн. 567,1 тыс. дал, што на 25,1% больш, чым за
Каньяку і брэндзі прададзена 57,1 тыс. дал (на 41,7% больш), пеністых він і шампанскага — 203 тыс. дал (на 25,5% больш), слабаалкагольных напояў — 152,2 тыс. дал (на 22,8% менш).