паведаміла менеджэр праекта па стварэнні асацыяцыі Дар’я Лаілашвілі.
Заснавальнікамі Асацыяцыі выступілі сем беларускіх кампаній: ТАА «ТУТ БАЙ МЕДЫЯ», ТАА «Еўрагандаль», РА «Белая карона», ПУП «МАВ», ПУП «Прэм’ер гандаль», ПУКП «Цэнтр сістэмных
Мэтай асацыяцыі з’яўляеццасадзейнічанне развіццю маркетынгу, прафесійнай супольнасці маркетынгу, адукацыі ў сферы маркетынгу на тэрыторыі Беларусі, забеспячэнне станоўчага іміджу і вядомасці дзейнасці асацыяцыі і яе членаў.
Задачамі асацыяцыі яе заснавальнікі вызначылі: развіццё сістэмы маркетынгу ў структуры кіравання прадпрыемстваў, развіццё прафесійнай супольнасці маркетолагаў, развіццё міжнароднага супрацоўніцтва беларускіх маркетолагаў, садзейнічанне рыначным рэформам, развіццё
У асацыяцыі плануецца арганізацыя рабочых груп, якія будуць працаваць па стварэнні: пашыранай платформы для міжнароднага супрацоўніцтва (членства ў міжнародных аб’яднаннях, атрыманне грантаў міжнароднага супрацоўніцтва ў галіне адукацыі, стажыровак, абмену вопытам і банкамі даных); платформы для развіцця нацыянальнай школы маркетынгу, маркетолагаў і маркетынгавых службаў (аналітыка і кейсы на прыкладзе лепшых айчынных практык з папулярызацыяй работы лепшых кампаній і службаў маркетынгу, міжнародныя сертыфікацыі, навучанне, канферэнцыі,
Як адзначыла менеджэр праекта, «асаблівы кірунак працы — садзейнічанне лібералізацыі і фарміраванню свабоднага канкурэнтнага рынку ў Беларусі. Мяркуецца, што гэта выразіцца ў выпрацоўцы законапраектаў, якія забяспечваюць свабодную канкурэнцыю, у садзейнічанні выпрацоўцы дакументаў, якія здымаюць рэгіянальныя бар’еры ў збыце прадукцыі (тое, чым сёння фактычна не займаецца ніхто і гэта становіцца прыватнай справай асобнай кампаніі), а таксама інструментаў, якія здымаюць бар’еры ў выглядзе абмежавання па формах уласнасці на збыт прадукцыі і паслуг».