Паводле папярэдніх звестак, прычынай крушэння верталёта беларускай пагранслужбы паблізу мяжы Беларусі і Літвы была тэхнічная няспраўнасць. Пра гэта ў эфіры Першага канала паведаміў старшыня Дзяржпагранкамітэта Ігар Рачкоўскі.
Паводле яго слоў, на месца аварыі з Францыі 22 кастрычнік прыбылі прадстаўнікі кампаніі «Еўракоптар», якая вырабляе верталёты гэтай мадэлі, і фірмы «Турбамека», якая паставіла рухавікі для верталёта Ecureuil АS 355 NP.
У той жа дзень адбылася аператыўная нарада з удзелам дзяржкамісіі, Беларускай ваеннай пракуратуры і французскіх экспертаў.
«Хацелася б сказаць некалькі слоў, каб развеяць асобныя здагадкі», — адзначыў Рачкоўскі. Ён растлумачыў, што як на беларускім, так і на літоўскім баку былі сведкі, якія бачылі непасрэдна сам момант крушэння.
«Верталёт ішоў уздоўж лініі мяжы і пачаў круціцца вакол сваёй восі супраць гадзіннікавай стрэлкі: хутчэй, хутчэй і хутчэй… Пасля гэтага ўпаў. Папярэдне спецыялісты усе кажуць, што тут найбольш верагоднай прычынай можа быць страта шляхавага кіравання, гэта значыць тэхнічныя няспраўнасці ў шляхавым кіраванні… Гэта тое, што ўжо найбольш пацверджана», — сказаў Рачкоўскі.
«Еўракоптар» органаў пагранслужбы Беларусі са здымачнай групай ТРА «Саюз» на борце разбіўся 20 кастрычніка каля 15.45 у раёне вёскі Вілейты Пастаўскага раёна Віцебскай вобласці прыкладна за кіламетр ад