4.063.177 — такую лічбу беларускіх
Гэта азначае, што больш за 50% беларусаў, старэйшых за 15 гадоў, хаця б раз у месяц уваходзілі ў глабальную сетку. Пры гэтым больш як 76 працэнтаў з іх паведамілі, што карыстаюцца інтэрнэтам кожны дзень.
Найбольш адданым інтэрнаўтам — ад 25 да 44 гадоў. Пры гэтым самая актыўная ўзроставая група (25–34 гады) складае каля 30% усёй
Каля 19% аўдыторыі паведамілі, што іх прыбытак складае ад 500 тысяч рублёў да мільёна, і гэта самы распаўсюджаны варыянт адказу. Каля 18% маюць прыбытак ад аднаго да паўтара мільёнаў. Тых, хто прызнаў, што мае больш за 5 мільёнаў рублёў у месяц, — 3 працэнты. А 10,45% пазначылі, што зусім не маюць прыбытку.
Пры гэтым больш як 90% удзельнікаў заявілі, што выходзяць у глабальную сетку з дому. А амаль 64 працэнты з’яўляюцца асноўнымі карыстальнікамі камп’ютара, зь якога ажыццяўляецца доступ.
Міхаіл Дарашэвіч, кіраўнік прадстаўніцтва Gemius у Беларусі, пракаментаваў, як змяняўся сацыяльны партрэт беларускага
Другая важная рэч: у нашым інтэрнэце вялікая доля людзей у веку 15–24, гэта значыць, у нас самая маладая аўдыторыя. Але з разьвіццём інфраструктуры пачала павялічвацца колькасць людзей у веку 50+. І гэта вельмі важна, бо адмысловых спосабаў навучання сталых людзей, як карыстацца камп’ютарам і інтэрнэтам, не так шмат. Гэта таксама паказчык таго, што інтэрнэт развіваецца.
І трэба памятаць пра тое, што ў нас не вельмі вялікая колькасць працоўных месцаў звязаная з інтэрнэтам. Таму высокая доля тых, хто выкарыстоўвае інтэрнэт дома. Хаця павялічваецца колькасць тых, хто выходзіць у сетку з навучальных устаноў.
Працягвае расці колькасць людзей, якія выкарыстоўваюць мабільнае злучэнне.
Інтэрнэт стаў ня толькі месцам, куды людзі заходзяць даведацца пра курс валют, надвор’е і апошнія навіны. Гэта ўжо паўнавартаснае асяроддзе. І мяне цешыць рост