Рэкламны ролік на замову Нацыянальнага агенцтва па турызме зняла кампанія «БелМедыяПрадакшн». На рэалізацыю праекта выдзелена 40 млн рублёў.

Згодна з умовамі конкурсу, у прэзентацыйным роліку працягласцю адна хвіліна

«павінны быць адлюстраваныя аб’екты турыстычнай інфраструктуры — Мірскі замак, Белавежская пушча, Мінск-Арэна, Нацыянальная бібліятэка, агракомплекс, забаўляльныя клубы, казіно і іншыя»,
таксама відэа павінна быць «прыгожым».

Меркавалася, што ролік пра Беларусь будзе цалкам гатовы да 26 верасня 2011 г., аднак у шырокай аўдыторыі магчымасць ацаніць працу з’явілася толькі 15 чэрвеня 2012 г., калі ролік выклалі на YouTube.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?