Удзельнікі праекта «Брэнд „Мінск“ шукаюць сімвалы, якія б адлюстроўвалі „мінскасць“,заявіла кіраўнік праекта Наташа Гранд 16 кастрычніка на
„Мы не шукаем нейкі адзін знак — Нацыянальную бібліятэку ці Траецкае прадмесце — мы выказваем „мінскасць“ — тое, што ўласціва ўсім мінчукам: як яны працуюць, гавораць, ставяцца да людзей і свету“, —заявіла Гранд.
Яна паведаміла, што
з дзяржаўнага бюджэту на стварэнне брэнда Мінска выдзелена трыста мільёнаў рублёў,аднак гэтага для падобных дарагіх праектаў недастаткова. „Паколькі мы вызнаем ідэю таго, што брэнд ствараецца калектыўна, у тым ліку і прадстаўнікамі гарадскога бізнэсу, для нас важна прыцягнуць партнёраў“, — рэзюмавала Гранд.
На яе думку людзі, якія жывуць у беларускай сталіцы, не да канца разумеюць, што для іх азначае гэты горад, таму
ў рамках праекта „Брэнд „Мінск“ ініцыяваныяі іншыя аспекты ва ўспрыманні горада“. Гэтыя праекты вядуцьміні-праекты з мэтай вызначыць музыку Мінска, шрыфт Мінска, колеры Мінска, вулічную ежу Мінска, дзіцячыя праекты Мінска
Трэці міжнародны форум «Імідж Рэспублікі Беларусь: час дзейнічаць» пройдзе ў Мінску 6–7 снежня.