Калісьці каля сямідзесяці адсоткаў “лукамольцаў” складалі вясковыя школьнікі, і гэта нікога не турбавала. А праводзячы адзін раз на год конкурс вайскова-патрыятычнай песьні, зрэдзьчасу дасылаючы цыркуляры па навучальных установах, можна было ўвогуле не напружвацца.

Але няма таго, што раньш было. Сёлета да ідэалёгіі прычапіліся як п’яны да плоту, змусіўшы БРСМ стварыць хаця б імітацыю нейкай дзейнасьці.

І вось кіраўніцтва распачало рэклямную кампанію, збольшага пры дапамозе самага пашыранага сродку мінулага стагодзьдзя — нагляднай агітацыі. Вынікам сталіся цуды дызайнэрскай думкі, пабачыць якія можна дзе заўгодна — ад найбліжэйшай крамы “Гародніна” да студэнцкай аўдыторыі.

Поўны варыянт артыкулу глядзіце ў газэце "Нашa Ніва".

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0