Рэйкавыя аўтобусы пачнуць курсіраваць па чыгунцы ўжо вясной
Новыя цягнікі назначаць на ўчасткі з нізкім узроўнем пасажырапатоку.
Аднавагонныя дызель-цягнікі (рэйкавыя аўтобусы) пачнуць курсіраваць па Беларускай чыгунцы вясной 2012 года, паведамілі ў прэс-службе БЧ.Новыя цягнікі назначаць на ўчасткі з нізкім узроўнем пасажырапатоку.
Новыя цягнікі назначаць на ўчасткі з нізкім узроўнем пасажырапатоку.
Іх вытворчасць — сумесны праект ААТ «Кіруючая кампанія холдынга «Белкамунмаш» і польскай холдынгавай кампаніі PESA Bydgoszcz SA пры ўдзеле Мінскага вагонарамонтнага завода. Ініцыятарам праекта выступіла Беларуская чыгунка.
Айчынныя рэйкавыя аўтобусы будуць валодаць не толькі высокімі тэхнічнымі характарыстыкамі, але і адпавядаць сучасным патрабаванням камфорту і якасці.
Да паслуг пасажыраў прадаставяць зручны салон з мяккімі крэсламі, кандыцыянерам і туалетным комплексам вакуумнага тыпу.
Выраб двух аднавагонных дызель-цягнікоў ужо завяршаецца. У бліжэйшы час яны паступяць на Беларускую чыгунку для правядзення выпрабаванняў. Плануецца, што вясной 2012 года пачнецца іх эксплуатацыя з пасажырамі.
Аднавагонны дызель-цягнікДЦ-1 прызначаны для перавозкі пасажыраў у прыгарадных напрамках на неэлектрыфікаваных чыгуначных пуцях Беларускай чыгункі з шырынёй каляіны 1520 мм. Даўжыня цягніка складае 27,5 м, колькасць месц, прадугледжаных для сядзення — 91, агульная ўмяшчальнасць — 171 чалавек. Эксплуатацыйная хуткасць руху — 120 км/гадз. Далёкасць ходу на адной запраўцы паліва — 1000 км. Разліковы тэрмін службы цягніка- да 40 гадоў.
Каментары