У ЗША працягваецца расследаванне расійскага ўдзелу ў прэзідэнцкіх выбарах. Днямі справаздачу перад Кангрэсам даваў «Фэйсбук».
Прэс-служба сацыяльнай сеткі расказала, што 10 мільёнаў чалавек у ЗША пабачылі палітычныя рэкламныя аб’явы, размешчаныя з Расіі.
Такіх аб’яваў было каля 3 тысяч. Яны закраналі самыя розныя сацыяльна-палітычныя пытанні — ад іміграцыі да правоў ЛГБТ.
Пры гэтым уся рэклама была нацэлена на канкрэтныя дэмаграфічныя групы людзей з пэўнымі інтарэсамі.
Пры гэтым прэс-служба «Фэйсбука» прызнала, што каля чвэрці аб’яў у сілу асаблівасцяў сістэмы паказу рэкламы сацыяльнай сеткі ніхто не ўбачыў.
0
0
0
0
0
0