Раман Галоўчанка разглядае электробус на «Белкамунмашы». Фота: прэс-служба ўрада

Раман Галоўчанка разглядае электробус на «Белкамунмашы». Фота: прэс-служба ўрада

«Пакуль комплекснай стратэгіі па іншых гарадах няма, таму што мы павінны ацаніць эфект хоць бы па выніках першага года эксплуатацыі», — сказаў Галоўчанка.

Ён адзначыў, што мала таго што ў Беларусі ёсць два паўнавартасныя серыйныя вытворцы электратранспарту, МАЗ і «Белкамунмаш», дык створаны, маўляў, і ўласная школа, найвышэйшы ўзровень лакалізацыі, зарадная інфраструктура.

«Мы гатовыя да ўкаранення. Вядома, гэта нятанна. Але без такога скачка мы не пяройдзем да масавага ўкаранення электратранспарту», — заявіў чыноўнік.

Ён таксама паведаміў, што ў 2027—2028 гадах нібыта «кошт электробуса павінен зраўняцца з коштам аўтобуса на традыцыйным паліве».

Чытайце таксама:

У расійскіх аэрапортах нямецкія аўтобусы мяняюць на беларускія электробусы

Галоўчанка прапануе ствараць «Еўразійскі электробус». Але гэта можа быць і параход

МАЗ стварыў першы электробус: выглядае як зубр, з кандыцыянерам і USB-зарадкамі ФОТА

Клас
3
Панылы сорам
0
Ха-ха
5
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0