Імпарт легкавых аўтамабіляў у Беларусь у студзені скараціўся на 32,9% у параўнанні з 2009 годам, да 7,2 тыс. адзінак,

у грашовым выражэнні імпарт знізіўся на 38,6%, да 43,2 млн даляраў, паводле папярэдніх звестак мытнай статыстыкі.

Практычна ўвесь аб'ём імпарту (97,9%) забяспечылі фізасобы.

Яны павялічылі імпарт легкавых аўтамабіляў у студзені на 7,3% да паказчыка студзеня 2009 г., да 7,067 тыс. адзінак, у грашовым выражэнні імпарт аўтамабіляў фізічнымі асобамі ў студзені вырас на 4,8% да 42,1 млн даляраў.

Па выніках студзеня,

юрыдычныя асобы завезлі ў Беларусь толькі 154 аўтамабілі (у 27 разоў менш, чым у студзені 2009 года),
у тым ліку 4 – з-за межаў СНД. Імпарт аўтамабіляў з Расіі ў студзені павялічыўся ў 2,8 разу да паказчыку студзеня 2009 да 87 адзінак на суму 706 тыс. даляраў (рост у 2,1а).

Асноўным фактарам карэннага змянення сітуацыі з імпартам аўтамабіляў стала ўвядзенне з 1 студзеня 2010 года адзінага мытнага тарыфу для Рэспублікі Беларусь, Рэспублікі Казахстан і Расійскай Федэрацыі, згодна з якім мытныя пошліны на імпарт аўтатранспарту беларускімі юрасобамі былі павышаны да ўзроўню расійскіх, для фізічных асоб – засталіся на ўзроўні 2009 года года.

Паводле інфармацыі ДМК, павышэнне ставак мытных пошлін на імпарт аўтамабіляў фізічнымі асобамі чакаецца з 1 ліпеня 2010 года.

У 2009 годзе імпарт легкавых аўтамабіляў у Беларусь скараціўся на 18,4% у параўнанні з 2008 годам, да 163,5 тыс. адзінак,

у грашовым выражэнні імпарт знізіўся на 30,8% і склаў 1,016 млрд даляраў.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?