Мэтай рэканструкцыі аднаго з найстарэйшых універсальных харчовых крам сталіцы было ўкараненне перадавых тэхналогій гандлю ў спалучэнні з асаблівасцямі архітэктурна-планіровачных рашэнняў будынка. Пры гэтым змянілася знешняе аблічча «Сталічнага». Фасад будынка выкананы з металу і шкла ў спалучэнні з класічным аздабленнем мармурам.

Ён ссунуўся да ўзроўню былых уваходных лесвіц, за кошт чаго плошча крамы павялічаная на 350 кв.м.

У гандлёвым комплексе «Сталічны» працуюць аб’екты грамадскага харчавання на 170 пасадачных месцаў: бістро, дзіцячае кафэ і бар.

На 460 кв.м размясціўся харчовы магазін, які будзе працаваць з 8.00 да 23.00.
Завяршаецца ўкамплектаванне штата, планаваная колькасць работнікаў у гандлёвым комплексе складзе 260 чалавек.
У краме будуць прадавацца тавары, якія маюць у сваім назове слова «сталічны», «мінскі» і іх вытворныя.
Сярод іх прадукцыя СААТ «Камунарка», ААТ «Кандытарская фабрыка» Слодыч «, ЗАТ» Мінскі завод безалкагольных напояў «, ААТ» Мінскі завод пеністых він «, РУП» МинскКристалл «, ААТ» Мінскі камбінат хлебапрадуктаў «, гарадскіх малочных заводаў і інш
Спецыяльна для універсама «Сталічны» дзесяць мінскіх пастаўшчыкоў распрацавалі стыкеры і дызайн упакоўкі,
з іх чатыры выпусцілі 27 найменняў новых відаў прадукцыі, якія будуць прадстаўлены толькі ў гэтым краме. Так, УП «Мінскі холадакамбінат № 2» выпусціў новы выгляд марожанага «Сталічнае плюс» і два новыя віды безалкагольнай вады пад маркай «Сталічная», КУП «Мінскхлебпрам» — 13 новых відаў вырабаў пад маркай «Сталічны», УП " Мінскі мясакамбінат «- каўбасу вараную» Сталічная эліт «, ААТ» Барысаўскі мясакамбінат «- 10 найменняў новых відаў мясных прадуктаў.
Асаблівасцю універсама з’яўляецца магчымасць перад купляй паспрабаваць прадукт падчас дэгустацый, удзел у якіх на пастаяннай аснове пацвердзілі 11 пастаўшчыкоў.
Арганізацыю гандлёвага працэсу будзе ажыццяўляць ААТ «ЦУМ» Мінск «.
Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?