Ініцыятарам з’яўляецца расійскі маркетолаг Станіслаў Каўфман,
паведамляе сайт РБК.

Каўфман не хавае, што такі брэнд у спажыўцоў будзе асацыявацца з Аляксандрам Лукашэнкам. Раней маркетолаг ужо праславіўся «палітычнымі» таварамі —

гарэлкай «Пуцінка» і «Вова і мядзведзі» у Расіі, а таксама ледзяшоў «Юлькіны сасулькі» ва Украіне.

Паведамляецца, што пад брэндам «Батькино лукошко» будуць выходзіць маянэзы, соусы, кансерваваная гародніна і ягады. Але Каўфман мае спадзевы, што лінейка тавараў будзе пашыраная.

Вырабляць прадукты будзе расійская кампанія «Вастэга», што размешчана ў Брэсце (кансерваваныя ягыды і гародніна), а таксама Падмаскоўны вытворца маянэзаў. Будуць таксама кантракты з іншымі прадпрыемствамі.

«Я ўпэўнены, што асацыяцыі з Аляксандрам Лукашэнкам будуць станоўча ўспрынятыя спажыўцамі», — сказаў Каўфман.
Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?