31.05.2013 / 09:44

Лары Кінг: Russia Today не наймаў мяне на працу

79-гадовы амерыканскі вядоўца Лары Кінг патлумачыў, што расійскі тэлеканал Russia Today купіў ліцэнзію на трансляцыю яго шоу разам з іншымі каналамі.

Раней галоўны рэдактар ​​RT Маргарыта Сіманьян заяўляла, што гэта шоу будзе эксклюзіўным прадуктам канала.

Кінг напісаў на сваёй старонцы ў Facebook, што расійскі тэлеканал не наймаў яго. «Канал купіў ліцэнзію на маё шоу, якое будзе транслявацца па вечарах з 3 чэрвеня.
Маё шоу ствараецца і будзе стварацца кампаніяй Ora TV, саўладальнікам якой я з’яўляюся, і я буду задаваць свае ўласныя пытанні», — цытуе Кінга напісаў тэлевядоўцаў.

Ён падкрэсліў, што Russia Today не будзе ніякім чынам уплываць на рэдакцыйны працэс, а толькі трансляваць шоу. Фармат будзе ранейшым — у такім выглядзе праграма ўжо выходзіць на відэасэрвісе Hulu і канале Ora.

Эхо Москвы дадае, што расійскім гледачам Кінг вядомы дзякуючы інтэрв’ю з Уладзімірам Пуціным. У інтэрв’ю на пытанне Лары Кінга «Што здарылася з падводнай лодкай «Курск»?, прэзідэнт Пуцін адказаў: «Яна патанула». Тым не менш у 2011 г. Кінг сказаў журналісту Russia Today, што Пуцін яму вельмі спадабаўся і ён маментальна ўсталяваў з ім добрыя ўзаемаадносіны. «Нарадзіўся б Пуцін у ЗША, ён стаў бы паспяховым амерыканскім палітыкам», — упэўнены тэлевядоўца.

Заходняя прэса даволі з’едліва каментавала навіну аб тым, што Лары Кінг будзе вядучым на Russia Today. Напрыклад, лонданская Times напісала ў гэтай сувязі: «Самы вядомы амерыканскі телеінтэрв’юер перабег да рускіх».

Дарэчы, у Кінга беларускія карані.
Ён нарадзіўся ў 1933 г. у Брукліне, яго маці паходзіць з Беларусі.

nn.by

Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру