18.07.2013 / 10:48

В Гродно «Опель» сбил скутер — аварию зафиксировал регистратор 5

Водитель скутера попал в реанимацию.

16 июля в Гродно на пересечении улиц Островского и Пушкина водитель «Опеля» потерял бдительность и при повороте налево сбил скутер, сообщаетсайт ГАИ Гродно и Гродненской области. Водитель мотороллера с многочисленным ранениями попал в реанимацию.

Водитель легковушки получил удостоверение несколько месяцев назад. Он объяснил сотрудникам ГАИ, что следил за автомобилями, что ехали слева от него, и не заметил скутер.

0
STATiK / Ответить
17.07.2013 / 20:06
Вадзяцел-далбаяшчар. Правы адабраць пажыццёва. Ня меў і мець не павінен. І даць скутэр...
0
Казік / Ответить
17.07.2013 / 20:48
Трэба ачышчаць гарады ад гэтых прыдуркаў. За знаходжанне аўто ў рысе горада - 10 ( дзесяць ) базавых велічынь на працягу месяца. Стане лягчэй дыхаць, пешаходам, веласіпедыстам і скутэрыстам будзе палёгка.
0
Уладзімір Скрабатун / Ответить
17.07.2013 / 22:42
Гэта -- выняткі з тэксту, якое Глыбоцкае ДАІ падала ў газету "Вольнае Глыбокае" тыдзень таму. Вадзіцелі мапедаў і матацыклаў адносяцца да адчувальных удзельнікаў дарожнага руху і вось па якіх прычынах: яны цалкам не абароненыя ад уздзеяння вонкавых фактараў; бачнасць мотатранспарту на дарозе паніжаная; у гэтых транспартных сродкаў невялікія габарытныя памеры і, як следства, вадзіцелі аўтамабіляў часта не прымаюць іх да ўвагі пры ацэнцы дарожнай сітуацыі і не пакідаюць ім дастатковага месца на дарозе. .... Па дадзеных замежных даследаванняў рызыка загінуць у выніку ДТЗ у матацыклістаў у 16 разоў, а атрымаць раненні ў 4 разы перавышаюць рызыку гібелі і ранення вадзіцеляў і пасажыраў легкавых аўтамабіляў адпаведна. Даказана, што верагоднасць раненняў у выпадку ДТЗ з удзелам мапедаў у 7 разоў большая, чым пры ДТЗ з удзелам «легкавушак». Рызыка загінуць для вадзіцеля мапеда ў 5 разоў большая, чым для вадзіцеля легкавога аўтамабіля.
Показать все комментарии/ 5 /
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, активируйте JavaScript в настройках своего браузера