Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky

Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky

Ахоўнік нікога не прапускаў у павільён да пачатку паказаў

Ахоўнік нікога не прапускаў у павільён да пачатку паказаў

Людзі ў чаканні першага паказу

Людзі ў чаканні першага паказу

Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky

Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky

Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky

Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky

Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky.

Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky.

Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky.

Прэзентацыя калекцыі Valentina Nebarsky.

Valentina Nebarsky і яе мадэль пад час прэс-канферэнцыі.

Valentina Nebarsky і яе мадэль пад час прэс-канферэнцыі.

Кожнаму ахвочаму маглі зрабіць прафесійны макіяж.

Кожнаму ахвочаму маглі зрабіць прафесійны макіяж.

Паказ PaRus Jeans.

Паказ PaRus Jeans.

Паказ PaRus Jeans.

Паказ PaRus Jeans.

Паказ PaRus Jeans.

Паказ PaRus Jeans.

Паказ PaRus Jeans.

Паказ PaRus Jeans.

Гасцей частавалі сухім віном

Гасцей частавалі сухім віном

Калекцыя Lilium

Калекцыя Lilium

Калекцыя Lilium.

Калекцыя Lilium.

Калекцыя Lilium.

Калекцыя Lilium.

Калекцыя Lilium.

Калекцыя Lilium.

Прэзентацыя калекцыі Timofeev (Odessa)

Прэзентацыя калекцыі Timofeev (Odessa)

Прэзентацыя калекцыі Timofeev (Odessa).

Прэзентацыя калекцыі Timofeev (Odessa).

Прэзентацыя калекцыі Timofeev (Odessa).

Прэзентацыя калекцыі Timofeev (Odessa).

9 кастрычніка адкрыўся новы сезон «Мінскі тыдзень моды» (Minsk Fashion Week). Асноўны місіяй MFW з'яўляецца прасоўванне і падтрымка беларускіх дызайнераў. Тыдзень моды праходзіць у Мінску з перыядычнасцю два разы на год - у красавіку і кастрычніку.

Чатыры дні журналісты і запрошаныя госці могуць знаёміцца з новымі калекцыямі беларускіх і замежных дызайнераў. Мерапрыемства, як і летась, носіць цалкам закрыты характар, квіткі на паказы купіць немагчыма, як раздабыць запрашальныя на калекцыі — клопаты людзей.

Таму такая задача «як прасоўванне дызайнераў» застаецца пытаннем, прынамсі, для шараговага чалавека.

Кіраўнік тыдня моды Кірыл Пазнякоў на гэтае пытанне мае свой адказ:

«Тыдзень моды — гэта мерапрыемства, на якім павінны прысутнічаць тыя, для каго мода — гэта праца, хто ёю прафесійна займаецца. Пытанне, дзе ўзяць запрашальныя, лепш пераадрасаваць самім дызайнерам, гэта ім вырашаць, каго яны хочуць паклікаць на свой паказ, бо для іх удзел у тыдні моды — гэта магчымасць праявіць сябе і прадэманстраваць сваю працу тым, каму яны лічаць патрэбным».

Што тычыцца месца правядзення, то першы сезон праходзіў у Нацыянальным мастацкім музеі, другі - у Доме Масквы, дакладней каля яго, у спецыялізаваным «павільёне-намёце», як назваў месца адзін з гасцей.

«З самага пачатку для мяне было ясна, што музей не будзе пастаяннай пляцоўкай. Нам хочацца расці, развівацца, павялічваць колькасць удзельнікаў. Мая мара і мая ідэя — гэта стварэнне павільёна, які адпавядае сучасным еўрапейскім стандартам правядзення тыдня моды. Дайце нам сезон-два, і мы пабудуем тое, што хочам», — адзначыў кіраўнік тыдня моды.

А пакуль быў «павільён-намёт», у якім пад час паказаў людзі сядзелі ў куртках, паліто ды шаліках, і чырвоныя дываны, якія хоць неяк далучалі людзей да атмасферы элітарнасці падзеі і яе ўрачыстасці.

Праўда, пры ўваходзе ў павільён людзі спатыкаліся аб незаўважную маленькую прыступку, якую прыкрываў гэта дыванок. Дзіўна, як яшчэ насы не паразбівалі.

Да еўрапейскіх стандартаў было даволі далёка.

Пачалося з таго, што першы паказ Valentina Nebarsky затрымалі больш за гадзіну, і людзі мерзлі на вуліцы ў чаканні, што вось-вось нешта пачнецца.

Пасля натоўпам рынуліся ў гэты павільён, які ў выніку ўсіх не змясціў і людзі туліліся на ўваходзе.

Для журналістаў умовы таксама былі не самыя лепшыя, нас то садзілі на адно месца, то прымушалі шукаць іншае, бо «vip-госцю» не было дзе прысесці.

Агульнае незадавальненне згладзіў першы паказ.

Valentina Nebarsky як заўсёды здзівіла незвычайным пачаткам паказу са свечкамі ў руках і пабітым шклом ўздоўж подыума.

Касцюмы адрозніваліся нестандартнай геаметрыяй і формай крою з японскім адценнем, адзінае што ў іншым аздабленні і стрыманай каляровай гаме. Яны стваралі пачуццё прысутнасці ў нейкім свеце мараў.

Калекцыя, дарэчы, стваралася за два тыдні да паказу, дызайнерка да апошняга не ведала ці будзе прымаць удзел у паказе. Яе калекцыі, заўсёды трымаюць да апошняга і прымушаюць разглядаць кожны элемент касцюма. Не дарма яе паказ быў самы шматлюдны, а яна сама была запрошана да П’ера Кардэна ў Францыю наступным летам.

Пасля паказу людзі перамясціліся ў Дом Масквы, дзе маглі выпіць віна і паўдзельнічаць у майстар-класе па макіяжу, які заглушаў усё сказаная дызайнерамі пад час іх прэс-канферэнцый.

Далей былі ўжо не такія шматлюдныя паказы PaRus Jeans, з іх свабодным адзеннем, якое даволі добра спалучае спартыўны стыль з больш строгімі элементамі класікі. Наступнай - калекцыя Lilium з сукенкамі для ўрачыстых падзей, дызайнерку якой абвінавацілі ў неахайнасці рэчаў, кепска падабраных пад адзенне мадэляў, бо на іх шмат што не сядзела, а часам было нават счэплена шпількамі. А пры канцы сваю калекцыю публіцы прэзентаваў дызайнер Timofeev з Адэсы, дзе ўсё было стрымана і проста.

Вось такім быў першы дзень Minsk Fashion Week, з хібамі ў пачатку паказаў, якіх не было, праўда, пазней, бо і людзей было не так шмат; з мадэлямі, якія бегалі з аднаго будынка ў іншы, прытрымліваючы свае сукенкі і прычоскі; з макіяжам мадэляў, які не хаваў часам іх прышчы. У дадатак некаторыя дызайнеры дазволілі сабе мятыя касцюмы і рваны абутак. Добра што можна было выпіць віна, зрабіць макіяж ды атрымаць ў падарунак намаляваны партрэт ад мастака.

Але пры ўсіх хібах, самае істотнае, што гэтая пляцоўка – месца для бізнес-дыялогу сярод fashion-экспертаў.

Усё ж такі ўдзельнікамі падзеі з’яўляюцца прадстаўнікі бізнэс-эліты, свецкія персоны, прафесіяналы ў галіне моды, Баеры і журналісты вядучых прафесійных і глянцавых выданняў, аналітыкі і крытыкі моды. Галоўнае, каб такія тыдні моды дапамагалі нашым беларускім дызайнерам выявіць і прадвінуць сябе.

Што ж, паглядзім, што чакае нас у наступныя дні.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?