27.11.2013 / 16:30

Расійскі дзяржаўны тэлеканал злавілі на хлусні пра Еўрамайдан — відэа 12

Расійскі дзяржаўны тэлеканал Расія-1 у панядзелак, 25 лістапада, у вечаровым выпуску навін паказаў сюжэт пра ўкраінскі Еўрамайдан пад назвай «Еўрамайдан 2013 — тэхналогія еўраправакацый», паведамляе korrespondent.net.

У сюжэце распавядалася пра тое, што байцы Беркута пакутуюць ад нападаў дэманстрантаў і ўжываюць сілу выключна ў мэтах самаабароны пасля правакацый з боку прыхільнікаў «жорсткай еўраінтэграцыі».

Журналісты тэлеканала сцвярджаюць, што ўкраінскіх апазіцыянераў правакацыям навучаюць на спецыяльных курсах у пасольстве ЗША ва Украіне.

Там украінцаў нібыта вучаць арганізоўваць беспарадкі, супрацьстаяць міліцыі і вербаваць новых прыхільнікаў праз сацыяльныя сеткі. «Удзельнікі шасці такіх семінараў ужо працуюць як інструктары.

Ланцуговая рэакцыя пайшла», — запэўнівае Расія-1, адзначаючы, што на Еўрамайдане ўсе стаяць выключна за грошы.

У пацверджанне гэтаму журналісты прывялі каментар аднаго з дэманстрантаў, які на камеру прызнаўся, што ў мітынгу прымае ўдзел толькі з-за матэрыяльнага ўзнагароджання.

Аднак тут хлусня расійскіх журналістаў стала відавочнай. Як аказалася, яны проста выразалі кавалак з відэа ўкраінскага канала 24 у якім гаворка ішла аб супрацьлеглай сітуацыі.

У арыгінальным сюжэце распавядалася не пра прыхільнікаў еўраінтэграцыі, а ў яе праціўнікаў, якіх Партыя рэгіёнаў на самай справе склікала за грошы да будынка Кабміна і на Міхайлоўскую плошчу.

Гэтую інфармацыю пацвердзіў рэдактар тэлеканала Іван Пінчук, які і прадаставіў гэты відэазапіс цалкам. У поўнай версіі той жа хлопец кажа, што яму наогул неяк не чужыя еўрапейскія каштоўнасці.

0
:>/ / Адказаць
27.11.2013 / 16:45
Класс ! :)))
0
abc / Адказаць
27.11.2013 / 16:59
Напоўпраўда - гэта па руску1
0
Андрусь / Адказаць
27.11.2013 / 17:33
Ганьба Маскальскаму ТБ ды тым хто на ім працуе!!!!!
Паказаць усе каментары/ 12 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру