У апошні тыдзень на беларуска-польскай мяжы фіксуюцца шматкіламетровыя чэргі. Грузавікі вымушаныя выстойваць на мяжы па некалькі сутак. Сітуацыя ўскладняецца моцнымі маразамі.
Мытная служба Польшчы заявіла, што гэта звязана з арганізацыйнымі праблемамі на беларускай мяжы, якія з'яўляюцца следствам перадачы ўнутры краіны мытнай службе Беларусі права кантролю аўтамабільнага транспарту і памежнага санітарнага кантролю.
Нагадаем, супрацоўнікам мытных органаў з 1 студзеня гэтага года ўказам прэзідэнта перададзены функцыі Транспартнай інспекцыі па аўтамабільным і вагагабарытныя кантролі на мяжы.
Дакумент распрацаваны з мэтай скарачэння колькасці кантрольных службаў на мяжы і аптымізацыі іх функцый.
Сёння на прэс-канферэнцыі старшыня мытнага кантролю Дзяржаўнага памежнага камітэта Уладзімір Арлоўскі спаслаўся на недастатковую дасведчанасць супрацоўнікаў і выкананне камітэтам неўласцівых функцый.
«Мы пачалі працаваць у цалкам новым праграмным прадукце, які спалучаны з выкананнем не толькі мытных функцый, але і транспартнага кантролю, як аўтамабільнага, так і вагагабарытныя. Мы сваіх супрацоўнікаў навучалі, і яны тэарэтычна спрабавалі, але адна справа вучоба, а іншае — праца на месцах.
Таму, вядома, першыя тыдні проста паляпшаем навыкі працы ў новым праграмным прадукце», — адзначыў Арлоўскі.
Для выпраўлення сітуацыі ДМК мае намер камандзіраваць на мяжу дадатковую колькасць супрацоўнікаў мытнай службы з мытняў, размешчаных унутры краіны.