Грамадства22

Распрацавана стратэгія ўдасканалення якасці грамадскага транспарту Мінска на 2015—2020 гады

У Мінску распрацавана стратэгія ўдасканалення якасці грамадскага транспарту на 2015—2020 гады, і цяпер фарміруецца план мерапрыемстваў на 2015 год.

Пра гэта на прэс-канферэнцыі 19 жніўня паведаміў дырэктар Беларускай асацыяцыі экспертаў і сюрвеераў на транспарце Юрый Важнік. 

Паводле яго слоў, адной з мэтаў канцэпцыі з'яўляецца дасягненне парытэту ў суадносінах выкарыстання мінчукамі асабістага і грамадскага транспарту. Як адзначыў Важнік, больш за палову паездак жыхары сталіцы ажыццяўляюць на асабістых аўтамабілях, што з'яўляецца неспрыяльным фактарам для экалогіі горада. 

Папулярнасць асабістага аўтатранспарту ў Мінску, на думку Важніка, звязаная з высокай хуткасцю перамяшчэння ў параўнанні з грамадскім транспартам. У прыватнасці, адзначыў спецыяліст, з улікам шляху да прыпыначнага пункта, часу чакання транспарту і прыпынкаў сярэдняя хуткасць паездкі на гарадской электрычцы складае 9 км/гадз, на аўтобусе — 10 км/гадз, на экспрэс-аўтобусе ці маршрутцы — 13 км/гадз, на метро — 14 км/гадз, на легкавым аўтамабілі — 26 км/гадз. У канцэпцыі закладзены мерапрыемствы па павелічэнні хуткасці перамяшчэння на грамадскім транспарце. 

Аўтамабіль з'яўляецца таксама самым танным тыпам транспарту ў сталіцы. «Гэта фактычная сітуацыя, без уліку маргінальных затрат, звязаных з аварыйнасцю, экалогіяй, — растлумачыў Важнік. — Калі мы гэтыя страты дадамо, то сітуацыя выраўноўваецца, але гэтага мала для перамогі грамадскага транспарту». 

Паводле слоў спецыяліста, згодна з канцэпцыяй, акупнасць грамадскага транспарту ў Мінску павінна быць не менш як 60%. Акрамя таго, у Мінску запланаваны мерапрыемствы па ўкараненні сістэмы платных парковак, што, як адзначыў Важнік, зробіць выкарыстанне асабістага транспарту нявыгадным, напрыклад, для паездкі на працу, бо ўладальнік будзе вымушаны на ўвесь дзень пакідаць свой аўтамабіль на платнай паркоўцы. 

Канцэпцыя таксама скіравана на павелічэнне долі магістральнага транспарту, у прыватнасці гарадскіх электрычак, у структуры выкарыстання грамадскага транспарту, расказаў спецыяліст. «Калі мы гаворым пра энергаэфектыўнасць, то метро, якое перавозіць дзве тысячы чалавек, у адрозненне ад аўтобуса, у які змяшчаецца ад 100 да 200 пасажыраў, больш выгаднае», — адзначыў ён.

Каментары2

 
Націсканне кнопкі «Дадаць каментар» азначае згоду з рэкамендацыямі па абмеркаванні.

Цяпер чытаюць

«Забіць яго ці адрэзаць яму яйцы я не рашыўся». Падрабязнасці трагедыі ў Гданьску, дзе ваяр катаваў бойфрэнда, а пасля забіў сябе45

«Забіць яго ці адрэзаць яму яйцы я не рашыўся». Падрабязнасці трагедыі ў Гданьску, дзе ваяр катаваў бойфрэнда, а пасля забіў сябе

Усе навіны →
Усе навіны

Смерць удовам. Археолаг расказаў пра знаходку, якая сведчыць пра жудасны звычай першых славян на Беларусі29

Бум на матчу па ўсім свеце: попыт расце, запасы змяншаюцца5

Пяць парад, як проста пазбавіцца ад паху і плям поту на адзенні3

Расіяне тры гадзіны білі па Харкаве КАБамі, балістыкай і шахедамі. Здзейснена камбінаваная атака на Дняпро2

«Купалаўцы» анансавалі пачатак новага тэатральнага сезона1

Пасажырка «не ўклалася ў таймінг» падчас санітарнага прыпынку — міжнародны аўтобус паехаў без яе5

Стаў вядомы лёс збеглых дзікабразаў у Рэчыцкім раёне2

Берасцеец увозіў у Польшчу бярозавае палена. Аказалася, гэта костка маманта2

Выдаліў акаўнт, пачысціў тэхніку — і ўсё адно прыйшлі. Мікіта Лосік расказаў, як яго вылічылі сілавікі25

больш чытаных навін
больш лайканых навін

«Забіць яго ці адрэзаць яму яйцы я не рашыўся». Падрабязнасці трагедыі ў Гданьску, дзе ваяр катаваў бойфрэнда, а пасля забіў сябе45

«Забіць яго ці адрэзаць яму яйцы я не рашыўся». Падрабязнасці трагедыі ў Гданьску, дзе ваяр катаваў бойфрэнда, а пасля забіў сябе

Галоўнае
Усе навіны →

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць