25.08.2014 / 22:10

Японская піцэрыя «наняла» катоў падпрацаваць 6

Японская сетка піцэрый Pizza Hut вырашыла, што няма нічога больш эфектыўнага, чым выкарыстанне ў рэкламных мэтах мілых коцікаў. Для сваёй рэкламнай кампаніі яны знялі некалькі відэаролікаў, дзе галоўнымі героямі сталі пухнатыя звяркі.

Вынік — сотні тысяч праглядаў на YouTube літаральна за тыдзень.

У здымках промаролікыў прынялі ўдзел чатыры каты. Героі былі апранутыя ў чырвоную уніформу і гралі ролю супрацоўнікаў выдуманай піцэрыі Pizza Cat (назва сугучная Pizza Hut). Спраўляліся са сваімі абавязкамі кота-прадаўцы вельмі дрэнна: на відэа яны спяць, гуляюць з касавым апаратам або кепкай.

Аўтары відэа такім чынам намякаюць на нядбайных супрацоўнікаў, якія не заўсёды добра выконваюць сваю працу.

Пасля ролікаў размешчаны тэкст: «Калі вы не атрымалі сваю піцу, значыць, каты не адчуваюць матывацыі, прабачце іх».

Паводле задумкі аўтараў, відэа з'яўляюцца самаіроніяй, гультаяватыя каты сімвалізуюць марудлівых і абыякавых прадаўцоў-студэнтаў, якія прыходзяць у піцэрыю падпрацаваць на летніх вакацыях.

0
Нацi / Адказаць
25.08.2014 / 22:37
Японцы такие затейники!)
0
Polka / Адказаць
25.08.2014 / 23:04
Кaты нiкoлi нe прaцyюць.
0
Нацi / Адказаць
25.08.2014 / 23:38
Polka,у этих милейших пушистиков есть более важное предназначение-поднимать нам настроение.)
Паказаць усе каментары/ 6 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру