30.12.2014 / 11:36

Навукоўцы адпачываюць: «стралялку» Quake запусцілі на асцылографе ВІДЭА 1

Ёсць у свеце людзі, якія любяць выкарыстоўваць рэчы не па прызначэнні. Сярод такіх Пека Вяанянен, які запусціў 3D-стралялку на асцылографе — прыборы для назірання параметраў электрычнага сігналу.

Падрабязна аб тым, як прыстасаваць асцылограф Hitachi V–422 пад камп’ютарныя забавы, даследчык распавядае тут.

Каб паказаць гульню на асцылографе, прыйшлося перадаваць карцінку як аўдыёсігнал, што фармуе вектарную выяву ў 2D-прасторы. На кадр такім шляхам можна перадаць прыблізна 1000 ліній, таму карцінку трэба будзе спрасціць. Гэта можна зрабіць з дапамогай праграмнай мадыфікацыі Darkplaces, якая спрашчае карцінку да адмалёўкі толькі рэбраў трохвугольнікаў бачных гульцу паверхняў.

Чым павольней адмалёўваюцца лініі, тым больш дакладная карцінка і тым менш шуму, але тады церпіць водгук і дынаміка гульні. Даследчык ахвяраваў якасцю карцінкі, але атрымаў прымальную хуткасць, якая дазваляе з камфортам кіраваць гульнёй звыклымі клавіятурай і мышкай.

Quake — класічная відэагульня 1996 года, першая «стралялка» цалкам у 3D і адна з першых кіберспартыўных дысцыплін. Графічны рухавік Quake нарадзіў цэлую сям’ю рухавікоў, на некаторых яго далёкіх родзічах гульні распрацоўваюцца дагэтуль.

Глядзіце таксама: GTA III запусцілі на наручным гадзінніку

Аляксандр Арсёнаў

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?

0
NawSpad / Адказаць
01.01.2015 / 11:11
Не дзіўна, бо першыя камп'ютэрныя гульні ў гісторыі былі выяўленыя менавіта на асцылографе.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру