25.04.2015 / 23:06

БелАЗ без водителя впервые выехал на испытательный полигон в Жодино 4

БелАЗ может перевозить до 130 тонн груза, причем без водителя. Машина работает по маршруту, который заранее проложен, и управляется компьютером.

На то, чтобы обучить огромную машину работать самостоятельно, у конструкторов завода ушло шесть лет.

Сначала перешли на дистанционное управление, когда водитель всё же участвовал в процессе, но на расстоянии. Ну, а теперь БелАЗ может самостоятельно принимать и выгружать до 130 тонн и выходить на самые сложные маршруты.

Отсутствие человека в потенциально опасной зоне повысит безопасность производства, исключив воздействие опасных факторов, таких как загазованность, запылённость, повышенный радиоактивный фон.

Зрителями уникального в белорусском машиностроении эксперимента стали участники научно-технической конференции, которая проходит в эти дни в Жодино, где собрались представители 23 стран мира.

Впервые представили и самый большой в истории завода погрузчик. Его ковш поднимет до 22 тонн, а значит способен загрузить самосвал быстро и, следовательно, повысить экономичность производства.

Хочешь поделиться важной информацией анонимно и конфиденциально?

0
ЯНКА / Ответить
26.04.2015 / 01:17
. . ЯГУАРЫ Й ЗЕБРЫ . Русь, куды ж нясесься ты? Дай адказ. Не дае адказу. Мікалай Гогаль,"Мёртвыя душы" Мяне ня зьбілі яшчэ! Я яшчэ жыву ля бульвараў... А гэта, штоб вы думалі, такія вузенькія ў колькі мэтраў, затое даўжэзныя ў вуліцу парчкі з сваімі шапікамі, дзіцячымі пляцоўкамі й карусэлькамі. Рознапамернымі ад пацука да пцірадакцяля пасушчыміся сабакамі й іх гаспадарамі. І, вядома, з бульварнымі лаўкамі, на якіх зрэдзьчасу трапляецца такая ж бульварная прэса. А паабапал гэтых паркаў аж сьвішчуць, нясуцца (чаму, як куры?) якраз як ракеты легкавікі. Шпацырую й я вось па ходніку Нікіцінскага бульвару, што між дарогай і старасьвецкімі будынамі, і заўжды неяк несьвядома падымаю галаву на шыльду: "В этом доме жіл і умер Н.В.Гоголь". А потым з заміраньнем сэрца зноў гляджу на зьмяю з машын і ўяўляю: хацеў ватак, як я, Мікалай Васілевіч перабегчы дарогу ў парк. Пад дрэўцы. На лавачку. Ды быў стукнуты нейкім джыпішчам, пасьля чаго яго амаль бяздыханае цела дапаўзло да кватэры й сканала пад родным ложкам... Дык вось ён хоць гогаль-могаль вынайшаў, і яго будуць памятаць! А хто паіменна ўзгадае сотні, тысячы ахвяраў, цюкнытых разьюшанай рухомасьцю й, чаго добрага, з ятрамі, ныркамі й іншымі субпрадуктамі, вывернутымі зь целаў на асфальт? Масква -- ня Мінск, і тутні люд, што апранае на сябе Мэрсэ'дэсы, Бэхі, Ягуары -- бляха -- відаць, увераваў, што зебры малююць адно для прыгажосьці! І завідзіўшы, як сказана ў ПДР, здалёк пешахода перад пераходам, не збаўляе хуткасьць, а наадварот дае газку. Пераходы тутака гэта сапраўды нейкая руская рулетка. Ачавіднае-неверагоднае -- часта на вельмі бурлівых патоках яны не ўрэгуляваныя ніякімі сьветлафорамі. І ляжачы паліцэйскі ля іх зьявіцца толькі тады, калі якая бляндынка любой плоці не саб'е сваім карытам чалавека з дручком і ў пагонах. Потым, вядома, ляжачага паліцэйскага прыбяруць, і ўсе вернуцца на колы свае. Але больш дзіўна, што доўгія сотні мэтраў дарог іх зусім не перасякаюць пераходы. Хіляў вось учора (праезд дарагі, таму хаджу) па набяражнай і думаў, як пайсьці на лева. Гм, не да якой спадарыні, "прыемнай ва ўсіх адносінах", каб "зрываць кветкі задавальненьня", а ў самым прамым сэньсі, бо дзесьці зьлева за тузін кілямэтраў хаваецца, ё маё, маё жытло. Вядома, рэчку часта вянчаюць тутака масты, толькі каб падняцца на які зь іх, трэ' перасекчы праваруч аўтапаток, што рухаецца разам са мною й ракою пад тымі проста гігантычнымі масьцішчамі. Мта, вяляка', шырака рака Масква! Ня кожная Лада даплыве да сярэдзіны Масквы ракі, калі сьпікуе з дарогі ў ейныя воды, ня кожны Опель-ёпель... Але калі ня будзе пераходу, то давядзецца штурмаваць пучыны як Тарас Буль-буль-буль... І хутчэй за ўсё, пазнаёміцца зь іх падводнымі насельнікамі: шчупакамі, ска'тамі, атамнымі падчоўнамі й тапельцамі з вытрашчанымі як тэнісныя мячыкі вачыма. Што й казаць, ня сьпіць гэта рака... Ня сьпіць і рака часу. Ужо на небе зьвіліся Месяц, зоркі, НЛА, а пераходы нібы зьнёс які вальтануты вій. І раптам пасярод мірыядаў памаранчавых, жоўтых і чырвоных агней фар і зорак мне мроіцца зялёненькае зьзяньне. Боскі цуд, ня мозя быць! -- гэта паўстаў адным ваяром у полі самы сапраўдны сьветлафорык! І вось гатова кінуцца мне ўжо пад ногі доўгачаканая ласкавая зебра. Толькі што гэта? Зебра ня скача на тэй бок шашы, а рэзка спыняецца пасатым трохкутнікам, упёршыся ім, як баран, у перпендыкулярна наструненую таксама запоўненую да краёў чакаючымі аўтамі дарогу. А вось такое бывае адно ў снох: калі зноў грымнуў зелянінай сьветлафор, аўты спадарожнай мне шашы спыніліся, затое ашалела ўся аўтамаса перпендыкуляра рынулася на набяражную дарогу, ліха аб'яжджаючы зебру праваруч і леваруч. А я ішоў, ганарліва апусьціўшы галаву, па ей у самім гэным асьляпляючым, рычачым, бязьлітасным аўтароі. Ішоў як на тэй сьвет... Часам мне проста падаецца, што тутнія Кадылякі, Форды, Ягуары самі паехалі катацца, пакінуўшы дома людзёў. І адтаго людзі так часта чакаюць, кучкуючыся ў кучкі, покуль машынны зьвярынец "не соізволіт" ім асядлаць іх тыпа ўласных, але так і не прыручаных зебраў... .
0
ЯНКА / Ответить
26.04.2015 / 01:42
. Вось даслаў гэтыя развагі якраз з-пад помнічышча Гогалю, што ля генштаба. І тут жа раздаўся гучны хлапок. "Мо' падарвалі генштаб бандэрофці?" -- узьнікла думка. Але ўсё насамрэч аказалася больш празаічным: адзін легкавік стукнуў у зад другога. І няхіла так стукнуў! Стаяць зараз побач, разьбіраюцца. А Гогаль глядзіць на іх разам са мною й думае як і ранёў: "Русь, куды нясесься ты, тваюмат?!". І яшчэ, мяркую, думае: "А задралі вы! Пэўных з Русі гэнай зусім нельга пускаць за стырно. І хай іх аўты езьдзяць без кіроўцаў як тыя БелАЗы..." .
0
Джонні / Ответить
27.04.2015 / 11:56
ТРАНСПАРТ 25.04.2015 / 23:06 2 БелАЗ без кіроўцы ўпершыню выехаў на выпрабавальны палігон ______________________________________________________ Гэта вельмі добра, што БелАЗ без кіроўцы. Але хацеў бы спытаць у аўтазаводцаў высокага рангу: попыт плацёжаздольны на знешніх рынках на такія БелАЗы ёсць? Ці гэта для кнігі таварыша Гінесса????
Показать все комментарии/ 4 /
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, активируйте JavaScript в настройках своего браузера