Па стане на 1 чэрвеня ўсяго на намінацыі і конкурсы пададзена больш за 200 работ. Максімальную колькасць працаў, як заўсёды, атрымлівае намінацыя «Графічны і камунікацыйны дызайн» – 68. Таксама шмат праектаў пададзена ў намінацыях «Сацыяльная рэклама» і «Беларускаарыентаваны рэкламны і камунікацыйны праект».

Сярод новых намінацый, на якія варта звярнуць увагу ўдзельніка AD.NAK!-2015, — «Маркетынгавая эфектыўнасць», «Інавацыі» і «Мабільная рэклама».

Працэс падачы работ на сайце Фестывалю adnak.by сёлета зроблены максімальна простым і зручным! Адначасова з гэтым і тэхнічныя патрабаванні да пададзеных работ сёлета больш строгія! Калі ласка, перш чым запампоўваць работу, уважліва азнаёмцеся з патрабаваннямі да кожнай намінацыі і паднамінацыі.

Нагадваем, што ўдзел у Фестывалі могуць узяць работы, выкананыя ТОЛЬКІ на беларускай мове! Выключэннем з’яўляецца намінацыя «Беларускаарыентаваны рэкламны і камунікацыйны праект». Да ўдзелу ў ёй прымаюцца рэкламныя і камунікацыйныя праекты на любой мове. Аднак у іх аснове мусіць ляжыць «беларуская арыентацыя» — асаблівасці гісторыі, культуры, фальклору, ментальнасці беларусаў.

Таксама сёлета арганізатары вырашылі вярнуць «Конкурс нерэалізаваных праектаў», у якім могуць узяць удзел крэатыўныя і неардынарныя праекты, не прынятыя кліентам або створаныя для няіснага брэнду.

Партнёр фестывалю кампанія Universal Press запрашае прафесійных дызайнераў і ілюстратараў, студэнтаў профільных навучальных установаў узяць удзел у конкурсе «Вольны друк на Elevate». У межах конкурсу ўдзельнікам трэба прапанаваць дызайн сучасных беларускіх прынтоў на адзенне. А менавіта распрацаваць новыя беларускія сімвалы, патэрны і арнаменты для брэнду гарадскога адзення Elevate.

А далучыцца да фестывальнага конкурсу «Каша сувораўская» можа ЛЮБЫ назіральны і неабыякавы чалавек! Каб паўдзельнічаць у ім, трэба даслаць фота з прыкладамі непрафесійнай рэкламы, што дэманструе ці выкарыстоўвае памылковыя гістарычныя і культурніцкія стэрэатыпы альбо зроблены супраць усіх канонаў рэкламнай логікі.

Шосты феcтываль AD.NAK! запрашае да ўдзелу як рэкламістаў, так і спецыялістаў у сферы камунікацыі, культурніцкіх менеджараў і прадзюсараў, чые беларускамоўныя праекты накіраваныя на тое, каб зрабіць гэты свет лепшым, і павялічваюць свядомасць людзей у дачыненні беларускай мовы і беларускай культуры.

Генеральны партнёр AD.NAK! другi год запар — кампанія velcom.

Удзел у Фестывалі БЯСПЛАТНЫ!

Канчатковы дэдлайн прыёму працаў — 8 чэрвеня.

Цырымонія ўзнагароджання пераможцаў з папярэдняй адметнай адукацыйнай праграмай пры ўдзеле замежных экспертаў — 2 ліпеня.

Асноўная канцэпцыя Шостага фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! — «Годны шлях рэкламіста». У цэнтры ўвагі сёлетняга Фестывалю — асоба самога стваральніка. Шосты AD.NAK! запрашае рэкламістаў, спецыялістаў у сферы камунікацыі, культурніцкіх менеджараў і прадзюсараў аб’яднаць свае намаганні і дапамагчы беларускамоўнай рэкламе прайсці гэты шлях: ад нерашучай коскі да значнага і ўпэўненага клічніка!

Усе падрабязнасці пра Фестываль, намінацыі і ўмовы ўдзелу ў воркшопах — у адпаведных раздзелах сайта Adnak.by.

Дадатковая інфармацыя: (029) 177-01-21, (029) 755-14-34, е-mail: [email protected].

Кантакты для даведак:

Лізавета Неўмяржыцкая,
прэс-сакратар ГКК «Будзьма беларусамі!»

[email protected]

+375 44 742 48 32,

skypename – elzbietka_eilis

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?