07.08.2015 / 16:52

Якімі будуць новыя цягнікі «Штадлер» для міжрэгіянальных ліній ФОТЫ 17

Такія электрычкі ўжо вырабляюцца на мінскім заводзе.

Суполка аматараў беларускай чыгункі падзялілася рэндарамі новых цягнікоў Stafler Flirt 3 — сямівагонных электрычак з вагонамі першага і другога класу.

Такія цягнікі пройдуць выпрабаванні ўвесну 2016 года, летам выйдуць на маршруты Мінск-Гомель і Мінск-Брэст (без прыпынкаў).

Цана да Гомеля ў другім класе складзе каля 67 500 рублёў, у першым — 81 200. Да Брэста ў другім класе давязуць за прыблізна 69 500, дакладная цана на першы клас невядомая.

Кожны вагон будзе мець Wi-Fi-антэны, прадугледжаныя зоны для пасажыраў з дзіцячымі вазкамі, роварамі і вялікім багажом. Пад кожным сядзеннем разеткі. У саставе 4 звычайных прыбіральні і адна адмысловая для інвалідаў. Адзін з вагонаў другога класу спалучаны з барам.

Вагоны другога класу вельмі падобныя да пяцівагонных «Штадлераў», што сёння ходзяць па рэгіянальных маршрутах.

Вагоны першага класу маюць мяккія скураныя сядзенні, шафу з вешалкамі, столікі.

***

Завод «Штадлер Мінск» адкрыўся ў Фаніпалі 20 лістапада 2014 года. Каля 30% супрацоўнікаў завода швейцарскай кампаніі — выхадцы з «Белкамунмаша». Вядома, што «Штадлер», акрамя электрычак, вырабляе трамваі «Мяцеліца».

Аляксандр Арсёнаў

0
Косьцік Крулеўскі / Адказаць
07.08.2015 / 16:58
Гэта не Беларуская чыгунка падзялілася. Суполка ВКонтакте, якая апублікавала рэндары, ёсць неафіцыйным форумам аматараў чыгункі. Але гэта і не фэйк. Адміністратары, падобна, маюць свае крыніцы ў адміністрацыі Беларускай Чыгункі. Прынамсі, раней яны дэманстравалі абазнанасць у многіх рашэннях адміністрацыі БЧ да іх афіцыйнага абвяшчэння.
0
Душы каларадаў - ратуй бульбу / Адказаць
07.08.2015 / 17:02
Нарэшце, з Гомлі ў Менск без прыпынкаў. Ва ўтульных вагонах і, спадзяюся, без бухіх быдлякоў. Дзеля апошняй умовы кошт можна падвысіць.
0
Аляксей / Адказаць
07.08.2015 / 17:22
Можа такiя таксама пачнуць хутка збiраць? http://www.stadlerrail.com/en/vehicles/ec250/
Паказаць усе каментары/ 17 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру