09.02.2016 / 20:34

Uber зняў з сябе адказнасць за якасць і бяспеку паездак 7

Uber абнавіў карыстальніцкае пагадненне. У новай версіі прапісана, што Uber не з'яўляецца транспартнай кампаніяй і не нясе ніякай адказнасці за якасць паслуг і бяспеку пасажыраў

Найбуйнейшы ў свеце сэрвіс па выкліку таксі Uber сёння абнавіў карыстальніцкае пагадненне. У ім з'явіліся пункты і фармулёўкі, якіх не было ў папярэдніх версіях дакумента.

Новая версія карыстальніцкай дамовы — гэта глабальнае абнаўленне, патлумачыла РБК прадстаўнік Uber Яўгенія Шыпава. Паводле яе слоў, у кампаніі з'явіліся новыя сэрвісы - напрыклад, UberEATS (дастаўка ежы) і UberRUSH (дастаўка тавараў з магазінаў), таму Uber было неабходна «прапісаць умовы адказнасці» перад карыстальнікамі. «Прынцыповых зменаў у правілах няма», — настойвае Шыпава.

У абноўленым пагадненні Uber выразна прапісаў, што не з'яўляецца транспартнай кампаніяй і не нясе за перавозкі ніякай адказнасці, тлумачыць юрыст BGP Litigation Анастасія Еўтушэнка. У новай версіі з'явіўся, у прыватнасці, асобны раздзел, у якой прапісаны прававыя агаворкі і абмежаванне адказнасці кампаніі.

Uber аказвае паслугі па прынцыпе «як ёсць» і «на ўмовах наяўнасці», кампанія не дае гарантый «адносна надзейнасці, своечасовасці, якасці, прыдатнасці або даступнасці паслуг або любых паслуг або тавараў», сказана ў абноўленым пагадненні. Uber здымае з сябе адказнасць за «ускосныя, выпадковыя, непрадбачаныя, фактычныя, штрафныя або пазнейшыя страты», за «згубленыя дадзеныя, цялесныя пашкоджанні або матэрыяльную шкоду», за «любыя страты, абавязацельствы або шкоду», нават у выпадку, калі кампанія была папярэджана аб магчымасці такіх страт, сказана ў пункце «Абмежаванне адказнасці».

Падпісваючы пагадненне, карыстальнік прызнае, што іншыя пастаўшчыкі транспартных паслуг (…) могуць «не мець прафесійных ліцэнзій або дазволаў». «Вы [карыстальнікі] згаджаецеся, што ў кампаніі Uber няма ніякіх абавязацельстваў і адказнасці перад вамі [карыстальнікамі] ў дачыненні перавозак, прадастаўлення тавараў або лагістычных паслуг іншымі пастаўшчыкамі», — гаворыцца ў новай версіі дакумента. У дакуменце сказана, што ні пры якіх абставінах поўная адказнасць Uber у адносінах да карыстальнікаў «не будзе перавышаць €500 па ўсіх стратах, шкодзе або падставах для пазову».

0
praple / Адказаць
09.02.2016 / 20:38
Ну и зачем тогда он вообще нужен? Отдавать 20% от суммы компании-агрегатору, которая ни за что не отвечает
0
пассажир / Адказаць
09.02.2016 / 20:51
Молодцы! и оно нам надо?
0
Ражэ Гарадзi / Адказаць
09.02.2016 / 21:23
Убер аллес карацей кажучы!..
Паказаць усе каментары/ 7 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру