У Сеціве прадстаўлена мноства даведнікаў па стварэнні сайтаў і многія дылетанты лічаць, што, выкарыстоўваючы канструктар і парачку стандартных фішак, можна стварыць інтэрнэт-рэсурс, які заўсёды будзе ў ТОПе і прынясе казачныя грошы. На жаль, з такім меркаваннем прыходзіцца сустракацца досыць часта. Усведамленне таго, што стварэнне і прасоўванне сайта - цэлы шэраг прадуманых мерапрыемстваў, прыходзіць толькі з часам і, часцяком, даволі позна, калі бізнэс ужо занепадае.

Што значыць прасоўванне сайта сёння?

Давяраць працу над сайтам варта прафесіяналам, спецыялістам у сваёй справе, якія павінны не толькі прапрацаваць дызайн сайта, але і выкарыстоўваць розныя інструменты для вываду рэсурса ў топавыя пазіцыі, а гэта не толькі тэкставае напаўненне.

Інтэрнэт-тэхналогіі пастаянна ўдасканальваюцца, пошукавыя сістэмы не скупяцца на змены сваіх алгарытмаў, а SEO-спецыялісты знаходзяцца ў нястомным пошуку новых інструментаў, якія дапамогуць дамагчыся жаданага выніку.

Гэта могуць быць сацыяльныя сеткі, пералінкоўка, праца над юзабіліці, стварэнне блогаў, відэа-кантэнт і да т.п. Усе гэтыя дзеянні скіраваныя на галоўную мэту - вывесці сайт у першую дзясятку, а гэта просты шлях да поспеху.

Паводле статыстыкі паводніцкага фактару, карыстальнікі наведваюць толькі першыя 10-15 сайтаў пры выдачы па запыце ў пошукавай сістэме, а астатнія застаюцца па-за ўвагай. Калі ваш сайт знаходзіцца ў ТОПе, то шанцаў атрымаць вялікі працэнт ад продажаў вялікі, а вось проста прысутнасць яго на 20 месцы (а то і ніжэй) не прынясе ніякіх прыбыткаў.

Ад чаго залежыць выдача сайтаў па запыце?

Прасоўванне сайта - пастаянная праца. Каб пра ваш рэсурс даведаліся, спатрэбіцца выдаткаваць нямала часу, сіл і фінансаў. Яшчэ зусім нядаўна, каб патрапіць на першую старонку па высокачастотных запытах, было дастаткова напоўніць сайт якасным кантэнтам. У цяперашні час такім спосабам у ТОП трапляюць толькі нізка-і сярэднечастотныя запыты, дый іншыя інструменты, якія працавалі яшчэ год таму, аказваюцца неэфектыўнымі.

Ёсць 4 групы фактараў, якія ўплываюць на выдачу сайтаў:

• спасылачныя;

• унутраныя;

• паводніцкія;

• сацыяльныя сігналы.

Найбольш значную ролю для Яндэкс / Google мае спасылачная група і ўнутраныя фактары. Паколькі «пошукавікі» - запытазалежныя, у пасрэднага сайта проста няма шанцаў з'явіцца ў ТОПе.

Яшчэ на этапе планавання прасоўвання сайта ў Мінску SEO-спецыялісты робяць аналіз сайта, правяраюць яго на адпаведнасць патрэбнаму запыту (колькасць старонак, узроставыя паказчыкі і да т.п.). Калі рэсурс знаходзіцца ў ТОП-20, то верагоднасць трапляння яго на першыя радкі максімальная.

Унутраныя фактары

Як адзначалася вышэй, дадзеная група фактараў найбольш важная, але пры гэтым яна не патрабуе асаблівых фінансавых выдаткаў, а вось часавых спатрэбіцца даволі шмат.

Ключавыя правілы выкарыстання ўнутраных рэсурсаў:

• Аптымізацыя старонкі

Прасоўваная старонка павінна быць падобная да старонкі канкурэнтаў у ТОПе па базавых параметрах. Неабходна акцэнтаваць увагу на аб'ёмы тэкстаў, колькасць ключавых запытаў. Напрыклад, для некаторых тэкстаў дапусцімы «пераспам», але ў большасці выпадкаў патрабуецца стварэнне тэкстаў «для людзей».

• Перелінкоўка

Неабходна вызначыць рэлевантныя старонкі. Зрабіць гэта можна з дапамогай пашыраных налад пошукавых сістэм Яндэкс, Google. Пасля іх вызначэння спатрэбіцца талкова праставіць спасылку на прасоўваную старонку.

• Тэхнічная аптымізацыя

Наяўнасць тэхнічных памылак негатыўна ўплывае на аўтарытэт сайта. Спатрэбіцца зрабіць працяглую і дбайную працу па выяўленні памылак, наяўнасці бітых спасылак, некарэктна запоўненых файлаў і да т. п.

• Публікацыя навін

Пошукавыя сістэмы праводзяць ранжыраванне сайтаў, падобных па тэматыцы. І чым больш на сайце будзе размешчана дакументаў, рэлевантных запыту, тым больш эфектыўным будзе яго прасоўванне. Для гэтых мэтаў сайт напаўняюць якасным кантэнтам, створаным пад пэўны запыт, са спасылкай на кропку ўваходу.

Паводніцкі фактар

Гэты фактар стаў значным адносна нядаўна, аднак абноўленыя алгарытмы ўсё больш падкрэсліваюць яго важнасць. Калі раней кіраванне паводніцкага фактару рэгулявалася біржамі, дык цяпер сітуацыя змянілася і пры прасоўванні ўлічваюцца толькі рэальныя карыстальнікі і іх рэакцыі. Накрутка паводніцкіх паказчыкаў ужо амаль адышла ў гісторыю.

Сацыяльныя сігналы

Гэта рэакцыя карыстальнікаў на рэсурс, якая вызначаецца пошукавымі сістэмамі.

Чым больш сігналаў паступае на адрас сайта, тым, на думку пошукавых сістэм, ён цікавейшы для інтэрнэт-карыстальнікаў, а значыць, павінен ранжыравацца вышэй. Сацыяльныя сігналы могуць мець як просты, так і ўскосны ўплыў на ранжыраванне рэсурса. Напрыклад, «like», рэпост, любога сайта ў сацыяльных сетках, рост падпісчыкаў у Google+ - усё гэта адносіцца да прамога ранжыраванню.

Як вы ўжо ведаеце, праца над сайтам не абмяжоўваецца яго запускам і тэкставым напаўненнем. Гэта адмыслова распрацаваны комплекс мерапрыемстваў, які абавязкова павінен улічваць спецыфіку і скіраванасць рэсурсу. Спецыялісты кампаніі «SEOTAG» адсочваюць усе новаўвядзенні, алгарытмы пошукавых сістэм і падбіраюць індывідуальныя інструменты прасоўвання для кожнага сайта. У SEO недапушчальны шаблонны падыход, таму дадзеная кампанія не дазваляе сабе расслабляцца і пастаянна ўдасканальваецца, прапаноўваючы кліентам новыя методыкі, якія дазваляюць выводзіць сайт на жаданы ўзровень і павялічваць адсотак ад продажаў і колькасць наведвальнікаў.

Звярнуцца ў «SEOTAG» па пытаннях стварэння і прасоўвання сайта вы можаце па тэлефоне: +375 (29) 126-06-00, +375 (17) 363-66-11 або наведаўшы сайт: http://seotag.by

Публікуецца на правах рэкламы. Прыватнае прадпрыемства «Сеатэг», УНП 191686911.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0