30.05.2008 / 12:19

Беларуская мова як сродак умацаваньня бізнэс-пазыцый 2

ААТ «Пружанскі кансэрвавы завод» у чэрвені плянуе пачаць пастаўкі на рынак першай прадукцыі пад гандлёвай маркай «Пружанскі слоік» замест ранейшай «Бабушкин погребок».

ААТ «Пружанскі кансэрвавы завод» у чэрвені плянуе пачаць пастаўкі на рынак першай прадукцыі пад гандлёвай маркай «Пружанскі слоік».

Пад новым брэндам будуць выпускацца ў шкляной тары пладова‑гароднінныя кансэрвы: разнастайныя марынады, прадукты абеднае групы, соўсы, джэмы.

Раней прадукцыя заводу рэалізоўвалася пад агульным брэндам кансэрвавых прадпрыемстваў Берасьцейскай вобласьці «Бабушкин погребок». Новаўвядзеньне распрацавана для ўмацаваньня пазыцый заводу на айчынным рынку.

Паводле: «Вечерний Брест»

0
e. / Адказаць
30.05.2008 / 12:59
malajcy. jasce kamu-niebudz dajslo b "sabuskin pradukt" pamianiac.
0
Сьцяпан / Адказаць
30.05.2008 / 14:47
Рэспэкт
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру