Фота: прэс-служба АВЗ

Фота: прэс-служба АВЗ

Ідэя стварэння ўласнай вагонабудаўнічай вытворчасці была агучана Аляксандрам Лукашэнкам каля 10 гадоў таму. Заклік быў падтрыманы групай расійскіх і беларускіх кампаній. У 2008 годзе была падпісаная інвестыцыйная дамова. На базе вагонарамонтнага дэпо ў Асіповічах быў створаны «Асіповіцкі вагонабудаўнічы завод». Яго акцыянерамі сталі Беларуская чыгунка (БЧ) (26% акцый) і расійская кампанія «Гранд Экспрэс» (74%).

Праектная магутнасць асіповіцкага завода павінна была дасягнуць 2,5 тысячы грузавых вагонаў і 2 тысяч танк-кантэйнераў у год. Але выйсці на гэтыя аб'ёмы не ўдалося. Улады Беларусі лічылі, што ў гэтым вінаваты расійскі акцыянер, які не толькі марудзіў з уводам завода, не забяспечыў збыт, але і выдаткаваў не абяцаныя прамыя замежныя інвестыцыі, а шматмільённую пазыку пад 11,5% гадавых.

Чытаць цалкам

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0