З пачатку года ў сталіцы прададзена 340 праязных на 90 дзён. Сярод новых відаў праязных яны карыстаюцца найменшым попытам, паведамляе агенцтва «Мінск-Навіны» са спасылкай на прадпрыемства «Мінсктранс».

— Папулярнасцю ў гараджан 90-дзённы праязны пакуль не карыстаецца. Хоць пры яго куплі пасажыр эканоміць прыкладна 15% ад сумы, якую ён патраціў бы на набыццё праязных на тры віды транспарту на працягу 3 месяцаў, — адзначылі ў «Мінсктрансе».

Нагадаем, у снежні 2016 года жыхарам і гасцям горада ўпершыню былі прапанаваны праязныя на 1, 2, 3 і 90 сутак. За 4 месяцы іх у агульнай складанасці было рэалізавана крыху больш за 8700. Гэта толькі 0,3% ад усіх квіткоў на бескантактавы картцы, прададзеных у Мінску з пачатку года.

Адносна запатрабаванымі апынуліся сутачныя: іх купілі каля 5,1 тысяч пасажыраў. Крыху больш за 2 тысячы чалавек скарысталіся праязнымі на трое сутак і 1 256 - на двое.

Варта падкрэсліць, што новыя віды безлімітных праязных сапраўдныя толькі на наземным грамадскім транспарце (аўтобусах, тралейбусах, трамваях, аўтобусах экспрэс, а зараз і ў электробуса). Імаверна, калі б яны ўключалі ў сябе і метро, попыт на іх быў бы вышэй. Такая думка прагучала падчас круглага стала з удзелам транспартнікаў.

Не шмат жадаючых скарыстацца і новымі праязнымі на 100 паездак: за 4 месяцы іх купілі за ўсё 2350 чалавек. Спецыялісты «Мінсктрансу» адзначаюць, што пры яго набыцці прадастаўляецца зніжка ад тарыфу каля 20%. Тэрмін дзеяння такога білета - 80 сутак.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0