09.09.2017 / 15:23

Беларускі спадарожнік займаецца трансляцыяй порнаканалаў? 37

15 студзеня 2016 года з кітайскага касмадрома Січан быў запушчаны спадарожнік «Белінтэрсат-1». Гэты першы беларускі спадарожнік сувязі быў выраблены кітайскімі спецыялістамі з кампаніі China Aerospace Science and Technology па замове беларускага боку з кітайскіх і французскіх камплектуючых.

Сам спадарожнік з’яўляецца часткай дзяржаўнага праекта «Белінтэрсат» і асновай Нацыянальнай сістэмы спадарожнікавай сувязі і вяшчання Беларусі. Акрамя самога спадарожніка, у склад праекта ўваходзіць Наземны комплекс кіравання (НКК). 

Запуск спадарожніка Belintersat-1 51.5°E актыўна асвятляўся дзяржаўнымі медыя. Паведамлялася, што ўласны спадарожнік дапаможа Беларусі ўмацаваць уласную інфармацыйную незалежнасць, забяспечыць яе інфармацыйную прысутнасць ва ўсім усходнім паўшар’і і выйсці на сусветны рынак тэлекамунікацыйных паслуг.

Дзяржаўнае агенцтва БелТА паведамляла, што Сі Цзіньпінь і Аляксандр Лукашэнка ў дзень запуску спадарожніка нават абмяняліся віншавальнымі тэлеграмамі. 

Кіраўнік Беларусі тады адзначыў: «Выведзены на арбіту кітайскай ракетай-носьбітам, спадарожнік стаў ключавым элементам нацыянальнай сістэмы спадарожнікавай сувязі і вяшчання Беларусі. Праект мае высокую інавацыйную, эканамічную, сацыяльную і палітычную значнасць для нашай краіны».

Першы беларускі спадарожнік сувязі працуе на арбіце ўжо больш за год, але дагэтуль праз яго вяшчае толькі адзін беларускі тэлеканал — «Беларусь-24». Аднак згодна з данымі сайтаў, якія адсочваюць тэлеканалы на розных спадарожніках, праз «Белінтэрсат» рэтранслююцца і іншыя экзатычныя праграмы. Сярод іх у асноўным чэшскія і славацкія каналы, некалькі каналаў краін Афрыкі а таксама… порнаканалы (Brazzers TV Europe, Passion XXX, Sexto Senso, Dusk TV і іншыя).

Максім Маханькоў

3
Генэрал Голад / Адказаць
09.09.2017 / 15:27
Дзеньгі не пахнут?  ))
2
МММ / Адказаць
09.09.2017 / 15:31
да ладно, у нас своего порева по ТВ хватает. И это не только ператрахивание парламенту и сялектарныя савящания. Лет 8-9 назад во время дипломатического скандала Чехия - официальный Минск по БТ показали скрытой камерой некие действия двух особ, которые были выданы за гомосексуальный контакт несовершеннолетнего юноши и якобы посла Чехии, а потом некий человек с измененным голосом поведал, что этот посол его якобы "снял" и совершил с ним акт - причем рассказал в подробностях - кто куда и кому что вставил)) Можете погуглить__))
2
мас / Адказаць
09.09.2017 / 15:32
Па Беларусь 24 таксама амаль адную парнуху транслююць
Паказаць усе каментары/ 37 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру