«Вы страцілі розум?», — звярнуўся да кампаніі ў твітары аглядальнік The New York Times Чарльз Блоў. Яго допіс рэтвітнулі ўжо шэсць тысяч чалавек.

Карыстальнікаў абурыў яшчэ і той факт, што дакладна ў такую ж мадэль худзі, але іншага колеру і з надпісам «Эксперт па выжыванні», апранулі дзіця са светлай скурай.

«Гэта прыкмета вашага неакаланіяльнага мыслення», — адрэагаваў нідэрландскі журналіст.

Кампанія ўжо выбачылася за гэтыя фотаздымкі і выдаліла іх з сайта.

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?