31.05.2018 / 16:53

Абаненты Белтэлекама на працягу сутак не змогуць папаўняць баланс 3

У сувязі з правядзеннем планавых работ у перыяд з 22-00 31 мая да 23-00 1 чэрвеня абанентам Белтелекама будуць недаступныя сэрвісы:

  • змена тарыфнага плану, падключэнне і адключэнне паслуг;
  • папаўненне балансу;
  • актывацыя карт экспрэс-аплаты;
  • актывацыя карт WiFi;
  • скасаванне дамовы.

Магчыма таксама некарэктнае адлюстраванне балансу ў кабінеце карыстальніка і ў дадатку «Мой Белтэлекам».

Плацяжы, сплачаныя ў дадзены перыяд, будуць залічаны на рахункі не раней за 23-00 1 чэрвеня.

0
? / Адказаць
31.05.2018 / 18:18
пфф "с 22". прямо сейчас не могу баланс посмотреть, не обновляется
0
Sandman / Адказаць
31.05.2018 / 19:14
Пока работает старая версия кабинета. А в новой зачем мобила для регистрации?? А если мобилы нету?
0
Патрыёт мяснога кавалачка / Адказаць
31.05.2018 / 19:54
Які жах, мы ўсе памрэм... А насамрэч, дзякуй Белтэлекаму, бо шмат якія арганізацы ў Беларусі, уключна з банкамі, асабліва тыя, што з расійскім капіталам, у апошні час увогуле пачалі губляць звычку папярэджваць сваіх кліентаў ці то пра істотныя змены ва ўмовах абслугоўвання, ці то пра будзь-якія форс-мажорныя абставіны.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру