29.09.2018 / 19:29

Машыніст-інструктар распавёў, што адбывалася ў пятніцу ў метро паміж 17:50 і 18:03 10

Андрэй Какошын ля таго самага састава, які спыніўся ўвечары ў пятніцу паміж «Кастрычніцкай» і «Плошчай Леніна». Сёння ён на лініі, здымак зроблены 29 верасня. Фота: прэс-служба метрапалітэна

Машыніст-інструктар Андрэй Какошын, які працаваў у дзень здарэння ў мінскім метро, распавёў, што адбылося 28 верасня з 17.50 да 18.03 паміж станцыямі «Кастрычніцкая» і «Плошча Леніна».

Андрэй Какошын, машыніст-інструктар брыгад лакаматыўных электрадэпо «Маскоўскае», у дзень здарэння быў на змене.

— 28 верасня ў 17 гадзін 47 хвілін пры скіраванні саставу электрацягніка № 0335-0898-0899-0900-0336 па другім галоўным шляху перагону «Кастрычніцкая — Плошча Леніна» маршруту №13, адбылася спрацоўка вентыля замяшчэння №1 (ВЗ1) тармазной пнеўмасістэмы, з -за чаго не адпускалі пнеўматычныя тармазы. Цягнік спыніўся, — тлумачыць ён.

Паводле яго слоў, калі цягнікі спыніліся, у 17:53 уключалася прытокавая вентыляцыя для забеспячэння паступлення ў тунэль свежага паветра. У 18:08, пасля аднаўлення руху, вентыляцыя была адключаная.

— У выніку неаператыўных дзеянняў машыніста па выяўленні прычын спрацоўкі вентыля замяшчэння № 1 на электрацягніку, машыніст не змог прывесці электрацягнік у рух на працягу 3 хвілін. Цягніковы дыспетчар прызначыў дапаможны цягнік сёмага маршруту, які ішоў за няспраўным цягніком. Пад'ехаўшы да хваставой часткі маршруту № 13, машыніст дапаможнага цягніка зрабіў счэп з няспраўным саставам.

Аднак якраз у гэты час, сцвярджае Андрэй Какошын, машыніст маршруту № 13 ліквідаваў няспраўнасць і паведаміў дыспетчару пра тое, што гатовы самастойна працягнуць рух. Таму цягнікі зноў расчапіліся.

— Электрацягнік маршруту № 13, пасля высадкі пасажыраў на станцыі «Плошча Леніна» быў адпраўлены ў электрадэпо для агляду. Электрацягнік маршруту № 7 працягнуў працу на лініі.

Супрацоўнікі МНС і спецыялісты электрадэпо агледзелі тэхнічны стан электрацягніка.

— У выніку агляду састава цягніка маршруту № 13 у электрадэпо на вагоне № 0336 была выяўлена няспраўная кнопка ўключэння вентыля замяшчэння № 1 (ВЗ1) на блоку № 6 пульта кіравання кабіны машыніста. Была праведзена замена кнопкі. Далей састаў электрацягніка № 0335-0898-0899-0900-0336 працягнуў планавую працу. Прыносім прабачэнні пасажырам метрапалітэна за дастаўленыя нязручнасці, — кажа машыніст-інструктар.

Сёння, паведамляюць у метрапалітэне, састаў працуе на лініі.

6
Начальство метрополитена никаких внятных объяснений / Адказаць
29.09.2018 / 19:57
К вечеру нашли "главного командира". который за все руководство метрополитена дает объяснения? 
4
Белорус / Адказаць
29.09.2018 / 19:59
Назначить этого человека начальником метрополитена. если он один знает что там происходит и может внятно это объяснить!!
2
Антыхіпстар / Адказаць
29.09.2018 / 21:08
Таксама хлусіць!

Праўда, прыблізна, такая: 

"По словам Виктора (имя изменено. — Примечание Onliner.by), действительно, между двумя станциями остановился поезд.
— Он остановился, потому что у машиниста на пульте заклинила кнопка, с помощью которой тот может подтормаживать поезд. Она застряла в нажатом положении, к колесам прижались колодки, состав какое-то время проехал, пока окончательно не остановился. Кнопка осталась нажатой, то есть тормоза продолжали удерживать колеса, поезд не мог ехать.Пока он думал, как отключить кнопку, диспетчер объяснила ситуацию машинисту следующего поезда, попросив его оказать помощь — сцепиться с застрявшим составом и вытолкать его на станцию. Что сделал этот машинист? Он взял и отключил систему автоматической регулировки скорости (АРС), которая предупреждает машиниста о том, что на пути есть препятствие.Отключать АРС можно только в исключительных ситуациях. В данном случае машинист не должен был выключать систему до сцепки составов. Еще один нюанс: на этом перегоне есть поворот, который банально закрыл машинисту вспомогательного состава обзор. Поэтому световые сигналы от первого состава он увидел слишком поздно, в последний момент. Далее было применено экстренное торможение, но тормозного пути не хватило и произошло столкновение. Благо скорость была небольшой, поэтому обошлось без тяжелых последствий." 
Паказаць усе каментары/ 10 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру