13.12.2018 / 16:39

Хто і як вучыў мінскіх школьнікаў правільна харчавацца 5

У сацыяльна-адукацыйным праекце «Малочная акадэмія» ўзялі ўдзел чатыры сталічныя гімназіі, вучням якіх давалі асновы правільнага харчавання і тлумачылі важнасць малочных прадуктаў.

Праект, арганізаваны кампаніяй «Савушкаў прадукт», дзейнічаў у Мінску з верасня па снежань 2018 года. Падлеткам расказалі і паказалі, як атрымліваць ад ежы не толькі задавальненне, але і карысць. У праекце ўзялі ўдзел навучэнцы гімназій №56, №12 і №11, а завяршыўся праект майстар-класамі ў гімназіі №1 Мінска.

Місія «Малочнай акадэміі» — дапамагчы школьнікам клапаціцца пра здароўе і правільна харчавацца. У прыватнасці, вучні даведаліся пра ролю малочных прадуктаў у штодзённым рацыёне і спосабах пазбегнуць праблем з абменам рэчываў.

Каб дагрукацца да школьнікаў, майстар-класы праводзілі вядомыя беларусы. Тытулаваная лёгкаатлетка Аліна Талай і блогерка Ганна Бонд падзяліліся сакрэтамі харчавання і трэніровак. А шэф-кухар Таццяна Назарук проста перад гімназістамі гатавала малочныя сняданкі. Замацаваць веды можна было ў інтэлектуальнай гульні «Мозгва», а здаволіць голад — на «малочнай станцыі падзарадкі». Самыя актыўныя школьнікі атрымалі абанементы ў фітнэс-клуб і іншыя прыемныя бонусы.

Кіраўніцтва гімназій пацвердзіла важнасць праекта для папулярызацыі правільнага харчавання сярод падлеткаў. «Такія метады працы зразумелыя падлеткам і падабаюцца ім. Адно такое мерапрыемства «Малочнай акадэміі» па эфектыўнасці можа, напэўна, замяніць усё тое, што за апошнія 9—10 гадоў спрабавалі данесці на класных гадзінах, распавядаючы пра важнасць здаровага ладу жыцця», — патлумачыла дырэктар гімназіі №11 Мінска Вольга Бойка.

«Праект «Малочная акадэмія» мусіць паказаць школьнікам, што харчавацца правільна можа быць лёгка і смачна. Але каб зрабіць гэта эфектыўна, мы размаўлялі з падлеткамі на іх мове і ўсе парады стараліся ілюстраваць сваім прыкладам. З гэтай прычыны майстар-класы праводзілі паспяховыя людзі, якія сочаць за сваім рацыёнам і ведаюць перавагі ЗЛЖ. Як сведчаць вынікі апытанняў, і гэта вельмі важна, старшакласнікі не толькі атрымалі парады і навучыліся гатаваць малочныя стравы, але і сталі задумвацца пра сваё здароўе», — падкрэсліла намеснік гендырэктара кампаніі «Савушкаў прадукт» Алена Бабкіна.

«Малочная акадэмія» стала часткай вялікай сацыяльнай ініцыятывы кампаніі, якая рэалізуецца ў Беларусі з 2005 года. Кожны год малочны вытворца праводзіць серыю мерапрыемстваў па прасоўванні здаровага ладу жыцця і збалансаванага харчавання, неад'емнай часткай якога выступаюць малочныя прадукты.

Партнёрскі артыкул

6
Pavel Kaparykha / Адказаць
13.12.2018 / 17:00
Свядомыя беларусы байкатуюць савушкін прадукт, бо савушкін не паважае ні нашу мову ні культуру.
1
Serg / Адказаць
13.12.2018 / 17:22
А сколько поголовье коров у Савушкина? Откуда в Бресткой области столько молока? Коров на пастбище не видно. А молока на всю Беларусь, Россию, Украину да еще и Китай прихватывают!
0
Szsz. / Адказаць
19.12.2018 / 15:14
Я байкотировал Савушкин.
Паказаць усе каментары/ 5 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру