06.01.2019 / 12:46

Што рабіць, калі «Белтэлекам» паведаміў пра «аўтаматычнае» падключэнне платнага антывіруса 9

Фота: pixabay.com

Абанент «Белтэлекама» з Навагрудка атрымаў у канцы снежня па пошце незвычайнае паведамленне, піша 42.TUT.BY.

У паведамленні гаварылася, што з камп'ютара абанента рассылаецца спам. Каб гэтага пазбегнуць, апэратар падключыў антывірус «Лабараторыі Касперскага». У лісце напісана: падключэнне паслугі бясплатнае, са 100%-й зніжкай на месяц. А ніжэй: пасля заканчэння месяца — поўная аплата.

Паслуга каштуе 16 капеек на суткі, або 58,4 рубля на год для аднаго камп'ютара. 

«З 20 снежня адбудзецца аўтаматычнае бясплатнае падключэнне паслугі, — гаворыцца ў паведамленні. — Калі вас не зацікавіла гэтая прапанова, просім вас да 19 снежня патэлефанаваць у сэрвісны цэнтр або адправіць паведамленне на e-mail».

Фота даслаў чытач.

«Чаму раённы вузел электрасувязі вырашыў самавольна заняцца навязваннем дадатковых паслуг — незразумела, — разважае чытач TUT.BY, які даслаў здымак ліста ў рэдакцыю. — У лісце не гаворыцца пра існаванне альтэрнатыўных антывірусных рашэнняў, пра тое, што гэта рашэнне можа быць набыта самастойна, і гэтак далей».

Да таго ж аператар можа зачыніць абанентам-спамерам 25-ы порт пратаколу TCP/IP (яго выкарыстоўваюць для перасылкі паштовых паведамленняў у выглядзе незашыфраванага тэксту). Калі зрабіць гэта, спам не будзе рассылацца — нават без платных антывірусаў.

«Белтэлекам» у каментары падкрэслівае: 25-ы порт абанентам-спамерам закрываюць прымусова.

«Беручы пад увагу той факт, што ў большасці выпадкаў spam-рассылка ажыццяўляецца без ведама абанента з заражанага камп'ютара, менавіта тым карыстальнікам, чый 25-й порт быў зачынены, і дасылаецца прапанова падключыць паслугу «Антывірусная абарона» ЗАТ «Лабараторыя Касперскага»», — гаворыцца ў каментары аператара.

Аператар сцвярджае: абаненту прадстаўляецца магчымасць адмовіцца ад падключэння паслугі. Пры гэтым абанент паведамляе вузлу электрасувязі званком па тэлефоне ці адпраўкай паведамлення па электроннай пошце.

Пасля заканчэння акцыйнага перыяду абанент таксама мае магчымасць адмовіцца ад карыстання паслугай. Адмову можна аформіць у сэрвісных цэнтрах «Белтэлекам», асабістым кабінеце карыстальніка або ў дадатку «Мой Белтэлекам».

1
Лявон Баршчэўскі / Адказаць
06.01.2019 / 12:54
Стагодзьдзямі чалавецтва выпрацоўвала традыцыю, што выбар пакупкі або паслугі робіць сам чалавек, калі ён хоча гэтай пакупкай,паслугай карыстацца.
Вядома. на якую службу працуе "лябараторыя Касьперскага" - таму яны набраліся нахабства і ні ў кога ўжо нават згоды не пытаюцца.
3
фелікс / Адказаць
06.01.2019 / 13:21
Цікава, які антывірус - пэўна Касперскі ?
5
Чеснок / Адказаць
06.01.2019 / 14:51
Была похожая ситуация в ByFly, но только мне самовольно повысили тарифный план как только я зашел в личный кабинет. Доказать я ничего не смог, т.к. в логах видно, что якобы это делал я сам. Но я то знаю, что ничего кроме ввода логина и пароля для аутентификации я не делал. Весьма паршивая конторка.
Паказаць усе каментары/ 9 /
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзеру