Музыка11

Паліна Рэспубліка распавяла, як на «Х-фактары» яе спрабавалі вывесці на эмоцыі

Гераіняй новага выпуску «Току» з Адар'яй Гуштын стала спявачка Паліна Рэспубліка, якая ў 2018-м паўдзельнічала ў рэйтынгавым украінскім шоу «Х-фактар».

Скрыншот з выступу Паліны на «Х-фактары».

— Раскажы, якая ўвогуле кухня у шоу. Ёсць тое, што бачаць гледачы, але наколькі гэтая карцінка адпавядае рэальнасці?

— Што тычыцца пачатковых кастынгаў — я была вельмі моцна ўражаная. Тое, што адбываецца там, — гэта тое, што паказваюць па тэлевізары. Мне здавалася, што ўсе гэтыя людзі — акцёры. Што такіх фрыкаў не можа быць, што не можа быць такога хвалявання. Але калі ты знаходзішся там — там насамрэч тая атмасфера, якую ты пасля бачыш у кадры.

Напрыклад, чаму ў гэтым годзе Х-фактар моцна змяняе фармат? Калі ў мінулым годзе ўсё пачыналася з 12 прамых эфіраў, то зараз 10 эфіраў было з кастынгамі, а ўсё астатняе — прамыя эфіры, рэчы з атрыбутыкай шоу. Там вельмі шмат жывых крутых чалавечых эмоцый. Калі я там сядзела, да свайго выступу равела пэўна разоў пяць. Мне было ўсіх так шкада, усе былі такія мілыя, харошыя, вельмі кранальныя.

— Якая там атмасфера? Ці ёсць там сяброўства, альбо нельга давяраць, бо ўсе канкурэнты? Трэба трыста разоў падумаць, перш чым штосьці сказаць. Наўрад ці гэта можна параўноўваць з «Фабрыкай зорак», але артысты, якія прайшлі «Фабрыку», кажуць, што гэта іх вельмі моцна траўмавала. Многія нават праходзілі псіхатэрапію, таму што ты жывеш па нейкім сцэнары. Наколькі на Х-фактары ты жывеш, як сабе хочаш, альбо ты жывеш, як табе кажуць? Трэба прытрымлівацца нейкіх правілаў?

— Безумоўна, на псіхіку гэта моцна ўздзейнічае. У той перыяд, калі былі эфіры, мне было цяжка. Большая частка людзей была з Кіева, да іх мелі магчымасць прыязджаць сваякі, хаця б на тыя ж самыя эфіры, а ў мяне з гэтым было складана. За 20 дзён, што я там была, мы толькі два разы з’ездзілі ў краму… Мы такія хадзілі — о! Курыца мяне вельмі моцна ўражвала. Філе. Я пабачыла, што прадаецца. Падумала: гэта ж можна прыйсці ў краму, набыць філе і прынесці яго дадому, смажыць. І ёсць людзі, у якіх ёсць спецыі… Пачынаецца нейкая такая гульня. Таму гэта было цяжка.

У нас насамрэч быў там пэўны сцэнар. Калі мы толькі прыехалі, у нас было некалькі дзён, калі рыхтаваўся выступ, калі ты праганяў сваю песню. І напачатку нам сказалі, што там будуць людзі, аператары, яны будуць казаць, што рабіць. У маім выпадку ў мяне не было ніводнага выступу, калі б мне казалі, што рабіць. Мне казалі: «Будзь у сваёй арганіцы». І працуй так, як ты адчуваеш. Таму, каб ламалі цябе неяк…

Ну было такое: «А што? Якія там у цябе праблемы? Выключыце камеру!» І ціха так: «Здымай, здымай… І ты так думаеш? І што? Ага…» Альбо яны правакавалі. Напрыклад, мы мусілі напісаць адно пра аднаго нейкія рэчы. Пасля ты гэта зачытваеш. І там былі людзі, якія пісалі непрыемныя рэчы. Ім патрэбныя былі эмоцыі. Аднак калі ты разумееш, што гэта, то так, весела.

— Наколькі там камерцыялізавана ўсё? Калі кажуць, што немагчыма без грошай туды патрапіць, немагчыма без грошай прайсці пэўныя этапы, немагчыма без грошай прайсці ў фінал. А Украіна вядома не толькі сваімі талентамі, але і карупцыяй. Наколькі грошы вырашаюць?

— Што тычыцца ўсіх удзельнікаў, што там былі, то гэта не грошы. Дакладна. Магчыма, гэта… Я дакладна не ведаю, але ў мяне было такое ўражанне, што яны ўсё роўна, калі робяць сезон, разумеюць, хто ім патрэбны. Там ёсць чалавечы фактар. Ёсць людзі, якія пад пытаннем патрапілі ў шоу. Я думаю, былі класныя выканаўцы, якія не падыходзілі на ролю таго ці іншага героя гэтага шоу. Я была касмічная. Мне патрэбна было гэтаму адпавядаць. Што тычыцца вакалістаў, якія былі на кастынгу, там было вельмі шмат крутых. Альбо проста камунікатыўных. Былі блогеры нейкія, як Лера Яскевіч, напрыклад. У яе вельмі шмат праглядаў зараз, але яна не прайшла далей. Таму што па нейкіх параметрах не падыходзіла.

Гэта шоу наогул не пра музыку. Гэта шоу і пра адносіны, і пра гісторыі чалавечыя. Неяк так.

— Чаму ты сказала, што гэта больш караоке-шоу?

— Мне быў незразумелы падбор матэрыялу. Нават не з актуальнай музыкі… Напрыклад, «Голас краіны» — гэта шоу больш музычнае. Яны робяць шоу, аднак яны робяць цікавую музычную апрацоўку. Тут яны рабілі такую ж самую аранжыроўку, як у арыгінале, плюс-мінус вырашалі з танальнасцю. Галоўнае было зрабіць нумар, які б быў прыгожы па святле… Карцінка. І гэта насамрэч там працуе. Там былі такія рэчы, якія і ў зале, і на экране вельмі ўражвалі. Аднак тое, што ты спяваеш, як, навошта… Там былі песні, і трэба было запісваць дэма. Запісваеш такія трэкі, якія ў 2005 выйшлі і былі папулярныя. Блін, нічога няма другога ва Украіне? Складана сказаць.

Глядзець выпуск цалкам:

Каментары1

 
Націсканне кнопкі «Дадаць каментар» азначае згоду з рэкамендацыямі па абмеркаванні.

«Пра сустрэчу Луку заўсёды прасілі перадаць Пуціну». Шустэр расказаў, як Лукашэнка прапаноўваў свае паслугі амерыканцам9

«Пра сустрэчу Луку заўсёды прасілі перадаць Пуціну». Шустэр расказаў, як Лукашэнка прапаноўваў свае паслугі амерыканцам

Усе навіны →
Усе навіны

У Рэчыцы гарэў прыватны сектар1

Макс Корж выступіць на стадыёне ў Варшаве. Некалькі вуліц перакрыюць і зменяць рух транспарту 9 жніўня9

Генплан Мінска будуць змяняць. Гараджане могуць агучыць прапановы7

Ціханоўская звярнулася да беларусаў з нагоды пятай гадавіны пратэстаў24

У Мінску ўзброеныя сілавікі затрымалі індывідуальнага прадпрымальніка1

«Байсол» выставіць на аўкцыён лімітаваную серыю гадзіннікаў6

ChatGPT прадставіў новую мадэль GPT-5. Вось што ў ёй новага і што абяцаюць распрацоўшчыкі2

Памятаеце фота з мускулістым беларусам, які ў 2020-м ішоў у счэпцы з амапаўцам? Цяпер ён здымаецца ў кіно ў Англіі2

Ізраільскія ўлады ўхвалілі план Нетаньяху па акупацыі горада Газа16

больш чытаных навін
больш лайканых навін

«Пра сустрэчу Луку заўсёды прасілі перадаць Пуціну». Шустэр расказаў, як Лукашэнка прапаноўваў свае паслугі амерыканцам9

«Пра сустрэчу Луку заўсёды прасілі перадаць Пуціну». Шустэр расказаў, як Лукашэнка прапаноўваў свае паслугі амерыканцам

Галоўнае
Усе навіны →

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць